השוק

Kendago מכריזה על Caredago: תכנית אקטיבית לעידוד השמירה על החברה והסביבה

חברת השיווק הדיגיטלי יוצאת במהלך שמובל ע"י צוות של מתנדבים מבין עובדי החברה, ומטרתו לתרום ולהגן על הסביבה, הן בהיבט כדור הארץ והן על אנשים במצוקה ואוכלוסיות חלשות
כפיר אדר | 
רפי מגן (צילום יחצ)
Kendago (קנדגו), חברת שיווק דיגיטלי המתמחה במכירות ישירות לצרכנים בעולם (D2C), הכריזה על מהלך בשם Caredago, שמובל ע"י צוות של מתנדבים מבין עובדי החברה, ומטרתו לתרום ולהגן על הסביבה, הן בהיבט כדור הארץ והן על אנשים במצוקה ואוכלוסיות חלשות.
היוזמות הראשונות במסגרת המיזם כוללות צעדים להפחתת טביעת הרגל האקולוגית ממשרדי החברה בקריית אונו ע"י מחזור, הפחתת השימוש בכלי פלסטיק חד פעמיים ועוד, וכן תרומה לשם נטיעת עצים לכבוד טו בשבט ברחבי מדינת ישראל.
בהמשך מתכננת החברה גם להשתמש ביכולות הקריאייטיביות של מחלקת הפרסום הגדולה שלה כדי לקדם את האג'נדה בעולם בעזרת קמפיינים דיגיטליים, וכן לפעול בזירה המקומית, ע"י סיוע לעיריית קריית אונו, העיר שבה נמצאים משרדי קנדגו בטיפול באוכלוסיות חלשות מתושבי העיר, לרבות בשילוב של בעלי מוגבלויות בעבודה.
רפי מגן, מנכ"ל Kendago: "תקופת הקורונה הציפה את החשיבות של ערבות הדדית ואת הצורך לדאוג לעתיד כדור הארץ. נושאים אלו היו בכותרות טרום המגיפה וכעת לא רק שנעלמו, אלא התעצמו. ביום יום אנחנו ממוקדים בצמיחה המהירה של החברה, ורצינו לשלב גם פעילות לנשמה, שעושה טוב לעולם. אני מברך על כך שהגענו לשלב בו אנחנו יכולים להקדיש משאבים לעשיית טוב, דבר שממלא את הלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה