השוק

אופל משלימה את הכניסה לתחום סליקת כרטיסי האשראי

שוק סליקת כרטיסי האשראי נשלט עד כה על ידי חברות האשראי הוותיקות וחברה כמו אופל יכולה להיות מחוללת תחרות בענף הסגור והרווחי בתחום כרטיסי האשראי
ניצן כהן |  1
כרטיסי אשראי (צילום Pixabay)
אופל בלאנס השלימה את המהלך לסליקה של כרטיסי אשראי וניכיון של שוברי סליקה. כדי להתמודד עם אתגר כזה החברה הייתה צריכה לשדרג את מערכת המיחשוב שלב. החברה הודיעה היום שהשלימה את הטמעת מערכת המיחשוב של מטריקס.
החשיבות במהלך של אופל הוא בשכלול שוק הסליקה של כרטיסי אשראי שנשלט עד כה בידי חברות האשראי הוותיקות. 
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אופל מספקת כיום לעסקים קטנים ובינוניים מכלול מגוון של שירותים פיננסיים מתקדמים תחת קורת גג אחת, הכוללים מאגד סליקה, ניכיון שוברי אשראי, פתרונות מימון מתקדמים וערכים מוספים ללקוחות ולבתי העסק השונים. בחרנו במערכת תפנית משום שהיא נותנת פתרון מוכח מקצה לקצה לניהול כלל תהליכי הסליקה ובכלל זה בקרת תשלומים לבתי עסק, ניהול תהליכים פיננסיים, וחיזוק הקשר עם הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו".
אלי ירקוני, מנהל פיתוח עסקי ומכירות בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס, "מערכת תפנית לניהול חברות מימון ואשראי מעניקה אפשרות לענות לצרכים המודרניים של חברות אלו ולתת מענה לדרישות אבטחת מידע ורגולציה, בין אם מדובר בחברות המעניקות הלוואות מכל הסוגים ניכיון צ'קים, שירותי פקטורינג, ליסינג מימוני, ניכיון כרטיסי אשראי או כל השירותים הללו יחדיו. מערכת המידע היא הלב הפועם של החברות הללו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה לאופל
    רון וקסלר 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופל חברה מדהימה סוף סוף חברה שמבינה עסקים ומסייעת להם כל הכבוד!!
    סגור