השוק

סונוביה הכניסה השנה 9.5 מיליון דולר; המזומן בקופה טיפס ליותר מ-17 מיליון דולר

סנוביה טוענת שפיתחה מוצר שמוזרק לבדים והופך אותם לאנטיבקטריאלים; החברה השתמשה בטכנולוגיה כדי לייצר מסיכות שמגנות נגד קורונה; דו"ח מעבדה באיטליה קובע שהטכנולוגיה של החברה יעילה נגד קורונה
ניצן כהן | 
כלכלה (צילום ויקיפדיה, pixabay)
סונוביה עוסקת בתחום מעניין מאוד. החברה טוענת שהצליחה לפתח מוצר שמתווסף לבדים והופך אותם לאנטיבקטריאלים. כשפרץ משבר הקורונה החברה ערכה ניסויים ואמרה שהחומר שלה יכול לקטול גם את הקורונה והחלה לייצר מסיכות מותאמות שנמכרו יפה. בימים האחרונים קיבלה החברה תוצאות בדיקת מעבדה איטלקית שאומרת כי הטכנולוגיה של החברה יעילה בהתמודדות עם בקטריות לרבות ה-COVID-19.
הדוחות הכספיים של החברה שפורסמו אמש מראים כי מצבה הכספי של החברה מתייצב כשהשיגה מכירות שנתיות של כ-9.5 מיליון דולר, שיעור רווח גולמי של 77% , רווח גולמי של כ-7.3 מיליון דולר ותזרים נקי של כ-3.1 מיליון דולר.
הרווח הנקי המתואם  הסתכם ב – 3.4 מיליון דולר. החברה רשמה בשנת 2020 הוצאות חד פעמיות, חשבונאיות ולא תזרימיות, בסך של כ-3 מיליון דולר. 
חברה הודיעה על פיילוטים שהיא מקיימת עם מותגים מובילים בעולמות התחבורה, האופנה והטקסטיל, והיא צפויה לקיים ניסוי קליני בבית חולים מוביל בשנה הקרובה.
שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל סונוביה: ״סונוביה, היא גם חברה טכנולוגית שתמכור את הפתרון הטכנולגי לענקיות תעשיית הטקסטיל בעולם והיא גם חברת מוצר, עם חטיבת מכירות אשר יודעת למכור ולשווק מוצרים טכנולוגיים למגזרי האופנה, תחבורה וטקסטיל מלונאות ברווחיות גבוהה.
"החברה זיהתה כבר בפברואר 2020 את הפוטנציאל הרב הגלום בטכנולוגיה שפיתחה והחלה למכור מסיכות – מוצר אחד מיני רבים שאותם מתעתדת החברה למכור בשנים הקרובות.
״השילוב בין היתרון הטכנולוגי ופעילות נחושה של חטיבת המכירות הצליח להביא הישג מרשים לחברה וזאת למרות שמדובר בשוק תחרותי מעין כמוהו. אולם, מהלך זה מצביע על הכוון בו החברה צועדת, פיתוח מוצרים ומכירתם לעולם במגזרי התחבורה, האופנה והטקסטיל בעצמה ובאמצעות שותפים אסטרטגיים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה