השוק

מטסלה למיס עולם: זה הג'וב החדש של אלון מאסק

היזם אלון מאסק צפוי לחבור לחברת הפקות הענק אנדבור שאחראית בין היתר על תחרות מיס עולם. הצירוף של מאסק עולה בעקבות הנפקת החברה בבורסה ולאור שיתופי פעולה קודמים עם בעלי החברה
שירה יום טוב | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
היזם אלון מאסק צפוי להצטרף כדירקטור לחברת אנדבור, ענקית הבידור והמדיה שעומדת, בין היתר מאחורי תחרות "מיס עולם". מדובר בתחום חדש למאסק שעד כה עסק בטכנולוגיות מתקדמות כשהקים את טסלה – יצרנית הרכב החשמלי ואת חברת החלל SpaceX.
הצטרפותו הצפויה של מאסק מתרחשת בעקבות הכנות להנפקת החברה, מאסק כאחד האנשים העשירים בעולם נבחר להיות בה דירקטור. "מר מאסק נבחר לשמש בדירקטוריון שלנו בזכות הרקע המקצועי שלו וניסיונו בניהול חברה ציבורית, משרותיו הניהוליות הקודמות, ושירותו בדירקטוריון של חברות ציבוריות אחרות" כך אמרו באנדבור.
מי שעומד מאחורי אנדבור הוא הסוכן ארי עמנואל שהקים את החברה ולאחר מספר מיזוגים ופרויקטים מיצב אותה כחברת מדיה שאחראית על אירועים בסדר גודל בינלאומי ובהם שבוע האופנה של ניו יורק, מיס עולם ו-UFC ההצבעה על צירופי של מאסק עוד לא התרחשה והוא יוכל לשמש כדירקטור על אף ההסדר שהגיע אליו עם ה-SEC שלפיו נאלץ לפרוש מתפקיד יו"ר טסלה ולשלם קנס.
משפחת עמנואל ואלון מאסק כבר שיתפו פעולה בעבר. ארי עמנואל היה מי שרכש את הרודסטר, הרכב הראשון שייצרה חברת טסלה ותמך בחברה מראשיתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה