השוק

סונוביה עמדה בבדיקות מעבדה של לקוח מהותי; הוכיחה עמידות למים

הטכנולוגיה של סונוביה אמורה באמצעות גלי אולטרסאונד להפוך בדים לעמידים בפני מים ועמידים מפני התפתחות בקטריות; המניה עולה ביותר מ-3%

ניצן כהן | 
שוקי הרשקוביץ (צילום סונוביה)
סונוביה עמדה בניסוי שנערך בשיתוף ופיקוח של ספק לבדים חסיני מים. בניסוי עמדה הטכנולוגיה של סונוביה בתקן הבינלאומי של חסינות למים מה שהופך את הטכנולוגיה של החברה לברת קיימא.
מסונוביה נמסר כי הניסוי נערך בשיתוף ובפיקוח של ספק מהגדולים בעולם לבדים חסיני מים כששוק תרכובות הכימיה להקניית תכונות חסינות מים מוערך בכ–800 מיליון דולר בשנה.
שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל החברה אמר כי מדובר בציון דרך מהותי לחברה, שמשמעותה הצלחה בניסוי חיצוני בשיתוף ופיקוח של שותף אסטרטגי מהגדולים בעולם. "התוצאות  שהושגו בניסוי מוכיחות, כי ניתן לייצר טקסטיל עמיד למים תחת מגבלות הרגולציה המתגבשת.
"אנו ממשיכים לפתח אפליקציות נוספות תוך שימוש בטכנולוגיית האולטרה סאונד של החברה. בכוונתנו להמשיך לפיילוט תעשייתי ולפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים נוספים, ביחד עם סיום פיתוח המכונה התעשייתית בהמשך השנה".
כאמור, במסגרת הניסוי נבחנה ברמת מעבדה רמת חסינות המים של שני סוגי בדים, אשר טופלו בתהליך אולטרסוני שהקנה לבדים תכונה של חסינות מים בדרגה הגבוהה ביותר מבלי לעשות שימוש במרכיבים המזהמים PFOA ו–PFOS וברמת ריכוז חומרים פעילים נמוכה מזו המקובלת כיום לביצוע טיפולים להקניית חסינות מים.
מהחברה נמסר כי הבדיקות התבצעו במסגרת פרוייקט מו״פ מעבדתי של החברה יחד עם שותף מסחרי אירופאי מוביל, מהספקים הגדולים בעולם של בדים חסיני מים ובתמיכה פיננסית של האקסלרטור Fashion for Good.
הבדיקות בוצעו במעבדת Qima הבינלאומית על פי התקן הבינלאומי לבדיקת רמת חסינות המים - AATCC-22, בהתאם להנחיות ודרישות השותף המסחרי, ותוצאותיהן מעידות על חסינות למים בדרגה 100, שהינה הדרגה הגבוהה ביותר שניתן לקבל תחת תקן זה, בגין כל אחת מדוגמאות הבד שנבדקו. על פי ממצאי בדיקות המעבדה, החברה השיגה תוצאות טובות מהנדרש בפרויקט המו״פ ומהיעדים שנקבעו בו על ידי השותף המסחרי.
עם זאת, יצויין כי על פי תנאי פרויקט המו"פ, למועד הדיווח השותף המסחרי עתיד לבצע בדיקות פנימיות במעבדותיו לצורך תיקוף תוצאות המעבדה וכן בדיקות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה