השוק

כמה הרוויח מי שהאמין בוורן באפט בתחילת משבר הקורונה?

האורקל מאומהה נחשב לגורו ההשקעות של העידן המודרני, השם שלו יצא למרחוק כמי שיש לו מגע של זהב בכל הנוגע להשקעות בשווקים הפיננסים; אבל בכל זאת משהו קרה לו בתחילת משבר הקורונה, ומי שהאמין בו הרוויח והרבה
ניצן כהן |  1
וורן באפט (צילום מתוך עמוד הפייסבוק Warren Buffett Investing)
וורן באפט, האורקל מאומהה, נחשב לבעל מגע של זהב בכל הנוגע להשקעות בשווקים הפיננסיים. באפט נחשב לגורו ההשקעות של העידן המודרני והוא נודע בכך שלא עזב את עיר הולדתו למרות השליטה המוחלטת שלו בעולם ההשקעות שרק יחידי סגולה מחזיקים בו די זמן כדי להפוך לגורואים.
בתחילת משבר הקורונה סבלה בארקשייר האת'וויי ממשבר אמון של המשקיעים. היא הייתה חשופה עד לשד עצמותיה לחברות התעופה והתיירות שנפגעו מאוד במשבר בעיקר בגלל הסגרים ומדיניות הריחוק החברתי אבל לא רק. חברות התעופה מתמודדות כבר תקופה ארוכה עם תחרות הולכת וגוברת ועם מבנה הוצאות בלתי אפשרי אבל באפט האמין בהן וחשף את חברת ההשקעות שלו אליהן בלא מעט כסף.
בארקשייר האת'וויי נפגעה מהמשבר והשאלה הייתה עד כמה, באפט מימש סחורה ובמקביל הרוויח כסף רב מהשקעה באפל והמשקיעים חזרו, ועוד איך חזרו. אז מי שהאמין בבאפט בתחילת משבר הקורונה על החשיפה הגדולה שלו לענף התעופה הרוויח לא פחות מ-45%, תשואה מרשימה למדיי לחברת אחזקות שסבלה מטלטלה משמעותית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואני הקטן הרווחתי 125% !!! (ל"ת)
    דוד הגנן 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור