השוק

אופל בלאנס מדווחת על כניסתה לתחום המשכנתאות

החברה תאפשר העמדת הלוואות ארוכות טווח לציבור הרחב כנגד שיעבוד נכס מקרקעין כבטוחה. המנכ"ל דני מזרחי: "אנו מזהים ביקושים גוברים מצד הצרכנים לפתרונות אשראי המאפשרים צמיחה"
כפיר אדר | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס)
אופל בלאנס השקעות ,חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, נכנסת לראשונה לתחום המשכנתאות ומדווחת על הקמת חברה חדשה וייעודית לנושא אשר תוחזק ביחד עם מרקורי פיננסים (50%-50%). אופל תפעל לראשונה כספקית משכנתאות לכל מטרה המותאמות לצרכי הלקוח, כנגד שיעבוד נכס מקרקעין כבטוחה.
כניסתה של אופל לתחום המשכנתאות מגדילה את מגוון המוצרים הפיננסים אותה מציעה החברה לצרכנים, ותאפשר לחברה להרחיב באופן משמעותי את תיק לקוחותיה. הכניסה לתחום המשכנתאות מצטרפת למגוון השירותים אותם מציעה כבר היום אופל בלאנס, ההופכת לשחקן משמעותי המספק שירותים פיננסים מקיפים תחת קורת גג אחת.
אופל בלאנס תספק משכנתאות ופתרונות גם ללקוחות אשר אינם קיבלו מענה מהמערכת הבנקאית ונמצאו כלווים איכותיים שיוכלו לשרת את החוב. היתרון באשראי אותו מספקת אופל הוא ביכולת להעמיד הלוואה כנגד נכס מקרקעין המשמש כבטוחה, ללא קשר לדירוג האשראי האישי של הלווה – בניגוד למקובל במערכת הבנקאית המסורתית. בהתאם להסכם המייסדים שנחתם בין אופל בלאנס ובין מרקורי, תפעל אופל לכך שתועמד לחברה החדשה מסגרת אשראי, בהיקף הכספי שיידרש.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אופל מציינת כניסה לתחום הצומח של משכנתאות לכל מטרה, בעבורנו המדובר  בארוע מכונן . מתן הלוואות לטווח ארוך הוא מוצר פיננסי משמעותי בסל המוצרים הכולל של אופל בלאנס, אנו מאמינים כי הכניסה לתחום זה תחזק את מצב החברה ותיתן לה יתרונות יחסים ותחרותיים אל מול גורמים פיננסים אחרים. אנו מזהים ביקושים גוברים מצד הצרכנים לפתרונות אשראי כחלק מעידוד צמיחה, ומעריכים כי המהלך יביא לגידול משמעותי בתיק הלקוחות של החברה".
את שנת 2020 סיימה אופל בלאנס עם הכנסות משירותים פיננסיים בהיקף של כ-57.5 מיליון שקל, לעומת הכנסות שיא של כ-66.3 מיליון שקל בשנת 2019. אופל המשיכה לספק שירותים בתקופת משבר הקורונה, והקיטון בהכנסות נובע מבחירתה של אופל לצמצם את פעילותה ולבצע טיוב של תיק לקוחות החברה, תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה. פעולות אלו הביאו לקיטון משמעותי בחומ"ס של אופל לשנת 2020 אשר הסתכם בכ-4.9 מיליון שקל, כ-0.31% בלבד מסך עסקאות הניכיון של החברה אשר הסתכמו בכ-1.6 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה