השוק

החברה הזאת השלימה גיוס של 77 מיליון דולר

חברת טייפרנקס הישראלית השלימה גיוס של עשרותת מיליוני דולרים בהובלת תאגיד הטכנולוגיה פרייטק. החברה צפויה להכפיל את מספר עובדיה ומכירות החברה עלו בשנה האחרונה במאות אחוזים
מערכת ice | 
טיפרנקס (צילום יחצ)
חברת TipRanks הישראלית השלימה גיוס של 77 מיליון דולר. את הגיוס הוביל תאגיד הטכנולוגיה   Prytek  בעקבות הגיוס, טיפרנקס תכפיל במהלך השנה הקרובה את מספר העובדים שכרגע עומד על 60, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב. 2020 הייתה שנה טובה בחברה ובמהלכה מכירת המנויים לפלטפורמה שפיתחה גדלה בשיעור של 300%. עד כה גייסה tbsr  99 מיליון דולר במהלך 9 שנות פעילות.
השקעת ענק בפינטק הישראלי-  טיפרנקס שהוקמה לפני 9 שנים, השלימה גיוס ענק של 77 מיליון דולר אותו הוביל התאגיד הטכנולוגיה הבינלאומי פרייטק ובהשתתפות של בית השקעות מור. עד כה גייסה  טיפרנקס 99 מיליון דולר, כאשר רק באוגוסט האחרון מניות בשווי של 12 מיליון דולר מתוך סך זה נרכשו ממשקיעים קיימים וממייסדים על ידי פרייטק.
סבב הגיוס הנוכחי, שהוא הגדול ביותר בתולדות החברה, ואחד הגדולים שנעשו בחברת פינטק ישראלית, נעשה לאחר שנה יוצאת דופן, שבמהלכה מכירות המנויים לפלטפורמה של החברה גדלו בשיעור תלת ספרתי גבוה, 300%. לטיפרנקס  יש כעת מעל 4 מיליון משתמשים חודשיים אשר צורכים את השירות ישירות מאתר החברה ומעל 30 מיליון משתמשים חודשיים שמשתמשים בה דרך בנקים ומוסדות פיננסיים.
את סבב ההשקעות הובילה  פרייטק תאגיד טכנולוגיה בינ"ל אשר, בין היתר, משקיע בטכנולוגיות ישראליות וזרות אותן הוא מנגיש לשוק העולמי באמצעות זרועות השירותים שבשליטתו. חברות השירותים עושות שימוש בפתרונות של החברות ובאמצעותן משיגות יתרון תחרותי משמעותי בשוק ונהנות מיעילות תפעולית גבוהה. פרייטק פועלת במספר תחומים מרכזיים: פיננסים ופינטק, הכשרות בתחומי הסייבר והטכנולוגיה, כוח האדם (HR-tech) ותחום הסייבר. בין החברות הישראליות הנוספות בהן פרייטק השקיעה ניתן לציין את HackerU, Hopon, Ezbob, Payme ועוד. באוגוסט האחרון רכשה Prytek מניות של TipRanks בשווי של 12 מיליון דולר ממשקיעים קיימים ומהמייסדים.
פרייטק מנוהלת על ידי אנדרי ישונסקי, יזם בעל ניסיון רב בהשקעות בחו"ל, ועל ידי ארנון שבלת, לשעבר מבכירי קרן אייפקס יחד עם היו"ר, יאיר סרוסי, לשעבר יו"ר בנק הפועלים. ישונסקי מסר: "יש הרבה פלטפורמות מסחר שונות שהופכות את המסחר בשוקי ההון למאוד נגיש. נגישות זו יצרה בעיה חדשה: משקיעים לא מקצועיים מוטעים על ידי שמועות ועצות גרועות. אנחנו אוהבים את העובדה ש- TipRanks מספקת תובנות השקעה מבוססות מידע ואובייקטיביות. החזון שלנו לחברה הוא להפוך אותה לפלטפורמת המידע המובילה שבה ישתמש כל משקיע לפני שיקבל החלטת השקעה כלשהי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה