השוק

דירוג מגזין גלובל פיננס: זה הבנק הטוב בישראל

מגזין גלובל פיננס יפרסם בחודש הבא את רשימת 150 הבנקים הטובים בעולם ובמדינות השונות. בין המדורגים גם בנק ישראלי שזכה לתואר "הבנק הטוב בישראל" ונכלל בין עשרת הבנקים הטובים במזרח התיכון
שירה יום טוב |  1
בנקים (צילום Magma Images)
דירוג המגזין היוקרתי Global Finance לשנת 2021 מעניק לבנק הפועלים את התואר "הבנק הטוב בישראל". בנק הפועלים זכה בתואר בדירוג השנתי המוביל לשנת 2021 של המגזין, ומלבד התואר היוקרתי  גם נבחר להיכלל כאחד מבין עשרת הבנקים הטובים ביותר במזרח התיכון לשנה זו.
בהודעת Global Finance, מציין המגזין את הקריטריונים לפיהם נבחרו הבנקים הזוכים וכי הזוכים שנבחרו השנה הם הבנקים שנתנו מענה לצרכי הלקוחות שלהם דווקא בשווקים מאתגרים והפגינו תוצאות מרשימות תוך ביסוס יסודות להצלחות בעתיד.
הליך בחירת הזוכים כלל תהליך מיון קפדני שקיימו עורכי Global Finance, בשיתוף פעולה עם בכירים בחברות פיננסיות, בנקאים מובילים ואנליסטים מרחבי העולם תוך בחינת קריטריונים אובייקטיבים וסובייקטיביים. הקריטריונים לבחירה כללו בין היתר גידול בנכסים, רווחיות, פריסה גיאוגרפית, קשרים אסטרטגיים, פיתוחים עסקיים חדשים וחדשנות במוצרים, וכן חוות דעת של אנליסטים בתחומי המניות והדירוג, מומחי בנקאות וגורמים נוספים בעולם הבנקאות.
הדירוג המלא של המגזין, הכולל בנקים מדורגים בקרב 150 מדינות ברחבי העולם, יפורסם בחודש מאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה איך באמצע הכתבה בשקט הודעתם במזרח התיכון
    דודי 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי בדיוק מתחרה בהם? בנק ישראל זה הרוע הטהור שמעדיף בבירור את המוסדיים ולקוחות הענק ואילו את משק הבית הוא רומס ושובר, בנק ישראל מסייע לבנקים להתעמר בלקוחות, מי שעשה טעות או חלילה נפל בנק ישראל באמצאות המערכת הבנקאית יגרמו למסכן לסיים את חייו, כל השוק האפור בישראל כל האלימות במגזר הערבי הם תוצאה ישירה של הבנקים שחסמו את כולם מחקו מסגרות, הכניסו מאות אלפי אנשים לחדלות פירעון והכל על מזבח מסגרות אשראי נוקשות . תספרו את האמת ואל תשתפו פעולה
    סגור