השוק

פוקס מרחיבה את זיכיונות היבוא שלה: מביאה לישראל את פליינג טייגר

פליינג טייגר נוסדה בדנמרק והיא מפעילה ברחבי העולם 950 חנויות; הזיכיון של פוקס יכלול אתר סחר אלקטרוני ויימשך 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות
ניצן כהן | 
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
רשת פוקס מרחיבה את רשימת הזיכיונות שלה והיום (ראשון) הודיעה כי חתמה עם רשת פליינג טייגר קופנהגן על זיכיון להביא לישראל את המותג. הזיכיון של הרשת בישראל יכלול גם אתר סחר מקוון. הזיכיון יהיה למשך 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות.
רשת פליינג טייגר מפעילה ברחבי העולם 950 חנויות והיא פועלת במעיין רשת סטוקים לתחומי הבית והביגוד. פוקס התחייבה לרכוש את המוצרים שתמכור ברשת החנויות שתקים מפליינג טייגר או מזכיינים אחרים שלה ובנוסף תשלם לרשת אחוז מסוים מהמכירות של הרשת שתקום בישראל.
רשת פוקס היא מחברות הביגוד המובילות בישראל. החברה שמנוהלת על ידי הראל ויזל פועלת בכמה מישורים: מישור אחד הוא תחת המותג פוקס ופוקס הום כשברשתות אלה היא מוכרת ביגוד בייסיק וכלים לבית. מישור שני החברה עוסקת בזכיינות וביבוא של מותגים כמו אמריקן איגל.
פוקס מוכרת מידי שנה בכ-2.8 מיליארד שקל והרווח הנקי השנתי שלה הסתכם ב-2020 ב-202 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה, נכון לתום 2020 הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל והחברה נסחרת בבורסה בשווי שוק של 5.3 מיליארד שקל.
מניית פוקס הניבה מתחילת השנה תשואה 22% כשבשנה האחרונה הניבה המניה תשואה של 224%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה