השוק

המניה הזו זינקה פי 5.5 בשנה האחרונה והיא ממשיכה לעלות

הפתרון של אי.אל.די ישולב בפתרון כולל של חברת קוז האנגלית שמספקת פתרונות תשלומים; אי.אל.די קיבלה הזמנה ראשונה ב-13.8 מיליון שקל מתוך עסקה כוללת של יותר מ-68 מיליון שקל
ניצן כהן | 
סייבר (צילום freepik)
חברת הסייבר הישראלית אי.אל.די חתמה על הסכם עם קוז האנגלית להטמעת פתרונות הסייבר שלה במערכת התשלומים של החברה בעסקה כוללת בהיקף של 68 מיליון שקל. החברה קיבלה הזמצנה ראשונה של 13.8 מיליון שקל מתוך הסכום הכולל של העסקה.
מניית אי.אל.די מזנקת היום ביותר מ-6% ומשלימה ראלי של יותר מ-150% מתחילת השנה כשבשנה האחרונה הניבה המניה תשואה חיובית של יותר מפי 6. בחודש שעבר מימש בית ההשקעות מור את החזקותיו בחברה לאחר ראלי של יותר מ-100%. 
אי.אל.די עוסקת במגוון פתרונות תוכנה ולעולם בקרת האיכות. מכירות החברה מסתכמות בכ-112 מיליון שקל לאחר שהסתכמו בכ-120 מיליון שקל ב-2019. רווחי החברה ב-2020 הסתכמו ב-5.6 מיליון שקל שיפור משמעותי לעומת רווחים של כמה אלפי שקלים ב-2019.
הונה העצמי של החברה מסתכם, נכון לתום 2020 ב-27 מיליון שקל והיא נסחרת לפי שווי חברה של 87 מיליון שקל.
כאמור, ההסכם עליו הודיעה החברה הוא עם חברת בקוז האנגלית לאספקת פתרונות סייבר ומכירת כ- 150 שרתים מאובטחים על פני 3 שנים שישמשו מערכת תשלומים במדינות אפריקה וניגריה.
דותן משה, משנה למנכ"ל אי.אל.די: "כפי שדיווחנו בעבר, ההנהלות עובדות בשיתוף פעולה מלא על עסקאות סינרגיות במדינות שונות בעולם עם לקוחות משותפים ועסקאות שמביאות לידי ביטוי את החיבור הטבעי בין שרותי הייעוץ המתקדמים של ALD  לבין טכנולוגית הסייבר הייחודית של HUB. העסקה הנוכחית היא מהותית בהיקפה ומהווה דוגמא לסוגי העסקאות שאנו צופים לסגור עוד השנה. זהו צעד חשוב בדרך להשלמת המיזוג והוכחת הייתכנות לערך המוסף שהוא טומן בחובו עבור החברות והמשקיעים".
בתחילת השנה הודיעה אי.אל.די חתמה על הסכם למיזוג עם האב סקיוריטי בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה