השוק

כמה הרוויח מי שהשקיע בקורונה בקבלן הכי רווחי בבורסה?

מי שעוסק בתחום הנדל"ן לא הופתע מדירוג הקבלנים המרוויחים ביותר של ice וגם לא מי שהאמין בו כשהשוק נכנס להקפאה עמוקה בתחילת משבר הקורונה; אז כמה הרוויח מי שהאמין בו בתחילת המשבר
ניצן כהן | 
שרון פרשקובסקי (צילום גבע טלמור)
דירוג הקבלנים המרוויחים ביותר של ice גילה נתון מעניין. הקבלן הרווחי ביותר בבורסה היה פרשקובסקי, שם לא מוכר למי שלא עוסק בנדל"ן אבל שם מוכר מאוד למי שכן עוסק בתחום.
פרשקובסקי אינו מייחצן את עצמו באגרסיביות כמו קבלנים אחרים ואינו מככב במדורי הרכילות אבל בשקט בשקט הוא שאב פרויקטים אטרקטיביים והצליח לסחוט מהם את המקסימום.
פרשקובסקי הוא גם דמות מוכרת בשוק ההון, הוא לווה לא קטן בשוק האג"ח והתשואות של אגרות החוב שלו נעות ברף הנמוך של כ-1.2% תשואות נמוכות שמאפשרות לו לקבל כמעט את כל המימון שהוא צריך מהשוק, זה מאפשר גמישות מימונית שהיא חשובה מאוד למי שעוסק בתחום הנדל"ן, תחום ששואב מימון רב בתחילת פרויקט ולמעשה עד הגמר שלו, אז נפגש הקבלן עם הכסף.
בתחילת משבר הקורונה נקלעו כמעט כל הקבלנים למצב בעייתי, העולם נכנס לסגר וקשה היה להשיג עובדים מה שהעלה חששות לגל איחורים במסירת פרויקטים, איחורים שעולים כסף רב לקבלן.
מהר מאוד השוק הזה התאושש ומי שהיה מצוי באותם ימים בתחום הנדל"ן והאמין שמדובר במשבר זמני, אפילו זמני מאוד הרי שהרוויח מאז 58%, תשואה לא מבוטלת כשמדברים על חברות קבלניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה