השוק

אתריום בעלייה והדוג'קוין מתרסק, מה עשה הביטקוין?

מטבעות הקריפטו ממשיכים לשגע את העולם. האתריום מתחזק, הריפל והדוג'קוין בהתרסקות. האם הביטקוין הצליח לעצור את הירידה שלו מהימים האחרונים? 
אביחי דלאל | 
מטבעות דיגיטליים (צילום עריכה אייס)
מחירי מטבעות הקריפטו ממשיכים לנוע בקצב מסחרר. הביטקוין לא הצליח לעצור את הירידה שלו, הריפל והדוג'קוין מתרסקים ונקודת האור למשקיעים בקריפטו מגיעה מהאתריום.
לא מפסיק לרדת
הביטקוין, מטבע הקריפטו בעל השווי היקר והוותיק ביותר לא מצליח לעצור את הנסיגה שלו מהימים האחרונים. ביממה האחרונה, הביטקוין צנח בעוד 2.24% למחיר של כ-54 אלף דולר. רק לפני כשבוע הביטקוין שבר את שיא השיאים וחצה את רף 65 אלף הדולר ומאז רשם ירידה מטורפת של למעלה מ-10  אלף דולר בשבוע ובכך איבד מערכו קרוב ל-15%.
מה קרה לאתריום?
האתריום שפיתח ויטליק בוטרין, תופס תאוצה, אחרי הירידה של ערך המטבע בשבוע האחרון, ביממה האחרונה מטבע הקריפטו השני בחוזקו, עשה עלייה מתונה בערכו. עלייה בשיעור של כמעט 6% ביממה האחרונה ומחירות מתקרב ל-2,500 דולר. אחרי ירידה מתונה של קצת פחות מ-2%.

מה קרה ליתר המטבעות?
הדוג'קוין, היה השבוע קרוב לשיא השיאים וכמעט נגע בערך של חצי דולר. כזכור, מדובר במטבע שהתחיל כבדיחה. יחד עם זאת, אנשי עסקים כמו מארק קיובן הבעלים של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס ואילון מאסק המנכ"ל של טסלה מעוררים סביבו שיח והצליחו לחזק אותו. אחרי עלייה מטורפת השבוע, מגיעה ההתרסקות עם ירידה של קרוב ל-16% מערכו, הדוג'קוין צונח למחיר של 0.28 דולר. 
הריפל ממשיך בצניחה, אחרי שאיבד ב-25% מערכו בשבוע האחרון, רק ביממה האחרונה הריפל צנח בכ-7% ממחירו והגיע למחיר של  1.3 דולר. הביננס קוין, אחד המטבעות היותר חזקים מבין המטבעות הקריפטו, רשם  ירידה יחסית גדולה של קרוב ל-6% ביממה והגיע למחיר של 564 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה