השוק

כמה הרוויח מי שהאמין בצ'ק פוינט קילר בתחילת הקורונה

הוא קיבל את הכינוי צ'ק פוינט קילר (check point killer) והוא אחד היזמים המוכשרים בעולם בתחום אבטחת הסייבר, אז כמה הרוויח מי שהאמין בשילוב של רצון עז לאכול את צ'ק פוינט עם כישרון גדול, בתחילת משבר הקורונה
ניצן כהן |  2
סייבר (צילום freepik)
הוא אחד המומחים הגדולים בעולם בתחום אבטחת הסייבר הוא אחד הסמלים לכשרון ישראלי גדול שפרץ לעולם ועשה כסף, הרבה כסף ועל הדרך תרם תרומה גדולה להגנה על ארגונים מפני פריצות של גורמים עויינים ודליפה של מידע רגיש.
משבר הקורונה הביא לכך שפרצות רבות נפערו בארגונים ברחבי העולם בגלל שרשתות הארגון נפתחו לעבודה מרחוק. כמעט שלא היה ארגון, בטח לא בסדר גודל גדול, שנפתח לעבודה מרחוק ולא מכיר את פאלו אלטו. והיא לא אכזבה, היא הפכה לאחת מחברות הסייבר הגדולות והמשמעותיות בעולם כשהשאירה את הנמסיס, צ'ק פוינט מאחור.
כל מי שמכיר את תעשיית הסייבר מכיר את הסיפור המופלא של ניר צוק, מי שעומד מאוחרי פאלו אלטו ואחד העובדים הראשונים בצ'ק פוינט שאיך שהוא נשאר מאחור כשצ'ק פוינט פרצה.
צוק החליט להפוך במשך השנים למה שקיבל את הכינוי check point killer, כלומר להיות גדול יותר מצ'ק פוינט, להיות יותר טוב מצ'ק פוינט בטח יותר טרנדי מצ'ק פוינט. לא נחלק כאן ציונים אם הוא הצליח במשימה אבל במשימה אחת שלקח על עצמו הוא כן הצליח וזה לעבור את צ'ק פוינט במונחי שווי שוק.
אז אנחנו לוקחים משוואה ומכניסים אליה יזם מוכשר, אמביציה גדולה, יכולת גדולה ומשבר עולמי גדול שהופך את המוצר שלו למוצר הכרחי בכל ארגון, אנחנו מקבלים תוצאה אחת והיא חברה מצוינת שקורצת למשקיעים.
אז כמה הרוויח מי שהאמין בניר צוק ופאלו אלטו בתחילת משבר הקורונה, התשובה היא לא פחות ממדהימה - 84% הרוויח מי שהאמין בכשרון של ניר צוק בתחילת הקורונה ואגב, ההערכות של האנליסטים שיש למניה עוד אוויר לפחות לעוד 20%, אם הערכה הזו נכונה אם לאו ימים יגידו אבל השורה התחתונה היא שמי שהאמין בעולם אבטחת הסייבר בתחילת משבר הקורונה והחליט לשים את הכסף על המניה של ניר צוק, הרוויח 84%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך שהגעתי לשם מלא מפתחים עזבו וגם אחרי שעזבתי
    אחד שהיה שם 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהחברה בארץ לא משהו
    סגור
  • 1.
    מה הסיבה
    יוסי 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיבה שניר צוק יצא בקמפיין פי אר עצמי כל כך אגרסיבי ? מה הוא מנסה למנף? או שמא סתם נמאס לו שלא יודעים מי הוא?
    סגור