השוק

התחזית השחורה של ג'יי פי מורגן: הביטקוין ימשיך להתרסק, עד כמה?

בנק ההשקעות הענק מתריע כי הירידות החדות של הביטקוין מגיעות לאחר שהמטבע לא הצליח להבקיע את שער ה-60 אלף דולר, ועל פי המומחה של הבנק לקריפטו, המטבע יגיע בטווח הקרוב אפילו לשער של 24 אלף דולר
מערכת ice | 
ביטקוין בירידה (צילום freepik edit ice)
מומחה הביטקוין והאסטרטג של אחד הבנקים הגדולים בארה"ב, בתחזית שחורה למטבע הקריפטו הגדול בעולם וזאת לאור הירידה החדה שהציג הביטקוין בחודש מאי - אחד החודשים השחורים ביותר בהיסטוריה של המטבע.
ניקולאוס פניגירצוגלו, אסטרטג בתאגיד הבנקאי הענק אומר כי הביטקוין ימשיך לרדת, ואף מותח גבול אפשרי לשעבר של 24 אלף דולר, שליש מהשיא אליו הגיע הביטקוין במחצית אפריל אז עמד על שער של מעל 64 אלף דולר.
לדברי ג'יי פי מורגן, הביטקוין לא הצליח להבקיע לאורך טווח את השער של 60 אלף דולר, וכפי שהם טענו בעבר, בעקבות כך המומנטום של מטבע הקריפטו יהפוך להיות שלילי וירחיק את המשקיעים. עוד הוסיף פניגירצוגולו כי אם מטבע הקריפטו יגיע לשער של 26 אלף דולר - זה כבר יהיה איתות רציני לטווח הארוך כי הביטקוין לא יחזור להיות מה שהיה.
כזכור, מטבע הקריפטו צנח מאז שהגיע לשיא במחצית אפריל ב-43%, ורק בחודש מאי ירד הביטקוין ב-37%. בין הגורמים המשפיעים על הצניחה של המטבע: הודעת הממשל הסיני ואזהרת עסקים שלא יאפשרו אמצעי שימוש במטבעות דיגיטליים, והודעת אילון מאסק כי טסלה לא תאפשר יותר תשלום באמצעות מטבעות דיגיטליים.
השווי שמביא ג'יי פי מורגן לטווח הבינוני, יהיה בטווח של 24 אלף דולר עד 36 אלף דולר. בכך מכריז תאגיד ההשקעות הענק על אפשרות לירידה חדה נוספת במטבע הקריפטו עד לשער של 24 אלף דולר, וחזרה אחורה לפני הזינוקים הגדולים לסוף שנת 2020, ומחיקת כל השיאים אותם שבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה