השוק

SQLINK רכשה חברת דאטה ישראלית ב-7 מיליון שקלים

קבוצת SQLINK הודיעה על רכישת חברת דאטה ישראלית בסכום עסקה המסתכם בכ-7 מיליון שקלים. יו"ר החברה: "יאפשר לשפר את תוצאותיהם העסקיות והתפעוליות של לקוחותינו"
מערכת ice | 
הסכם רכישה sqlink (צילום יחצ)
קבוצת SQLink מודיעה כי רכשה את חברת Genius Data Science הישראלית. בסכום של 7 מיליון ש"ח. Genius Data Science היא חברת בוטיק המתמחה בבינה מלאכותית, חקר ביצועים ואופטימיזציה, Machin Learning, ביג דאטה, גישות אנליטיות מתקדמות, פיתוח ב-Python ופתרונות data מבוססי Cloud. החברה שותפה עסקית בכירה ורבת שנים עם IBM. היא הוקמה בשנת 1988 ע"י חזי הבר וז'קי ליפסקר, מנכ"לים משותפים.
הפורטפוליו של Genius Data Science חובק לקוחות ממגוון רב של מגזרים, ביניהם בנקאות ופיננסים, תעשייה, ביטחון, אקדמיה, גיימינג ועוד. תמיר גורן, יו"ר ומייסד קבוצת SQLink, מסר על העיסקה כי, "אנו משקיעים משאבים עצומים בתחום הדאטה ורואים בו את אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר שלנו. Opisoft, זרוע הדאטה של הקבוצה, הינה אחת משלוש החברות המובילות בארץ ומונה מעל 150 אנשי מקצוע.
"ברכישה של ג׳ניוס אנו מקבלים בראש ובראשונה אנשי מקצוע מעולים בתחום ה- data analytics , ובנוסף נמשיך להוביל ולהרחיב את פעילות Watson של יבמ בתחומי ה- Data  analytics ,ML ו-AI.
"ולסיום, קצת פיקנטריה; כשהקמתי את קבוצת אסקיולינק לפני 27 שנים, בסיס החברה היה מוצר BI שפיתחתי, היום 27 שנים אחרי, זה עדיין אחד התחומים החמים בעולם ובקבוצה".
גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת SQLink, מסר, "דאטה כיום  הינה הבסיס של הכלכלה החדשה, מאפשרת לקבל החלטות עסקיות בזמן אמת, ליצור הצעות ערך פרסונליות ללקוחות והשימוש היעיל והנכון בה יוצר את היתרון התחרותי.
"ליבת הפעילות של Genius משלימה את הפתרונות שלנו ב-SQLink וביחד יתאפשר לנו לתרגם כל אתגר לפתרון אנליטי. התמהיל הרחב של ג'יניוס יאפשר לנו לספק ללקוחותינו כלים ופתרונות מתקדמים שישפרו את תוצאותיהם העסקיות והתפעוליות".
חזי הבר, יזם ומנכ"ל Genius Data Science, אמר, "שקדנו במשך שנים לפתח את עולם ה-Data science שצובר תאוצה משנה לשנה. מצאנו ב-SQLink תמיכה מיטבית וסינרגיות גבוהה המאפשרת לנו להרחיב ולהעמיק את הפתרונות, הן טכנולוגית והן שירותית. הגב והמיצוב של אסקיולינק יעניק לנו את היכולת לספק פתרונות מקצה לקצה".
חברת Genius תעתיק את מקום מושבה מפתח תקווה למשרדי קבוצת SQLink ברמת גן.
קבוצת SQLink הינה חברת התוכנה הפרטית הגדולה בארץ.

"חברה הוקמה ע"י תמיר גורן שמכהן היום כיו"ר. החברה מחזיקה בתשתית נרחבת ופתרונות מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה במגוון תחומי התמחות בהם פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, QA ובדיקות אוטומציה, BI/BIG DATA, תשתיות, דיגיטל, יועצים ומומחים טכנולוגים ועוד.  קשריה העסקיים ושיתופי הפעולה הקיימים עם מגוון רחב של ארגונים יסייעו בידה להוציא לפועל את תוכניות הצמיחה של ג׳ניוס".
בין לקוחות החברה נמנים גופים רבים בעולם ההייטק וכן משרדי ממשלה בכירים כמו משרדי הכלכלה, התחבורה , הבריאות, משרד ראש הממשלה, נציבות שירות המדינה ורשות המיסים. בעולם ההייטק נמנות החברות הלקוחות Nice, תעשיה אווירית, Selina, Trax, DoubleVerify, NeoGames, Pursway, Ebay, מיקרוסופט, אמדוקס, אינטל. וכן גופים פיננסיים כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק ישראל, בנק דיסקונט, ויזה, מגדל, הראל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה