השוק

סטנלי פישר מתפטר מדירקטוריון בנק הפועלים חצי שנה בלבד אחרי המינוי

פישר שכיהן כנגיד בנק ישראל וסגן יו"ר הפדרל ריזרב הודיע כי בסוף החודש יפסיק את חברותו בדירקטוריון הבנק הגדול במדינה
ניצן כהן | 
סטנלי פישר ובנק הפועלים (צילום Magma Images)
סטנלי פישר, הודיע היום ליו"ר דירקטוריון בנק הפועלים כי בכוונתו לפרוש מבנק הפועלים בסוף החודש וזאת חצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד היוקרתי. פישר כיהן בעבר כנגיד בנק ישראל וסגר יו"ר הפדרי ריזרב.
מבנק הפועלים נמסר כי "הבנק מודה לפרופ' סטנלי פישר על תקופת שירותו בדירקטוריון ומכבד את בקשתו לסיים את כהונתו. אנו מאחלים לפרופ' פישר הצלחה מירבית בהמשך דרכו".
נזכיר כי פישר מונה לדירקטוריון בנק הפועלים לאחר שהוברר לו כי לא יוכל להמשיך לכהן בפדרל ריזרב. פישר כשכיהן כנגיד בנק ישראל התעמת עם בעלת השליטה הקודמת בבנק הפועלים סביב נושא יו"ר הדירקטוריון דני דנקנר שלימים הורשע בפלילים ואף ישב בבית הסוהר.
פישר כשכיהן כנגיד בנק ישראל ביקש משרי אריסון שהייתה אז בעלת השליטה בבנק לפטר את דני דנקנר בשל מעורבותו בדברים שנחשדו אז לבלתי כשרים. אריסון סירבה ונתנה גיבוי לדנקנר עד שפישר אילץ אותו לפרוש מדירקטוריון הבנק.
תרומתו של סטנלי פישר לבנק הפועלים לא הייתה גדולה מידי בעיקר בשל העובדה כי אינו דר בישראל באופן קבוע. בדרך בנקים גדולים בעולם מתהדרים בשמות גדולים בדירקטוריון שלהן כדי לקבל הכרה בעולם אולם פישר לא סיפק את הסחורה במובן שבנק הפועלים לא נזקק לשירותיו בצד הדברים הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה