השוק

זה העסק החדש של הראל ויזל: כמה מיליונים השקיע?

הראל ויזל מרחיב את הפעילות של החברות שבבעלותו ומשקיע כמעט 33 בעסקה חדשה שתרחיב את פרוטפוליו הפעילות של הקבוצה
ניצן כהן |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי ונתי שוחט פלש 90)
הראל ויזל מרחיב את פעילות קבוצת החברות שלו ורוכש את השליטה בחברת אנרג'ים שעוסקת ביבוא ושיווק של מכשירי כושר וציוד ספורט. ויזל ישקיע כ-33 מיליון שקל תמורת 51% ממניות החברה שהמוצרים שלה יכנסו לחנויות של ריטיילורס.
בעלי המניות באנרג'ים, הם פרי ארנון ופרחיה משה, המחזיקים כל אחד ב-50% מהון המניות של אנרג'ים ("המוכרים") וחברת אנרג'ים קונספט בע"מ ("אנרג'ים קונספט", המוחזקת ב-80% על ידי המוכרים). בכפוף לחתימת הסכמים מחייבים, במועד השלמת העסקה ובכפוף להשלמתה, תרכוש החברה מניות באנרג'ים בתמורה כוללת בסך של כ-32.75 מיליון שקל כשכ-14.25 מיליון שקל בדרך של הקצאת מניות באנרג'ים והיתרה של כ-18.5 מיליון שקל בדרך של רכישת מניות מהמוכרים (בחלקים שווים), באופן שעם השלמת העסקה, תחזיק החברה בכ-50.98% וכל אחד מהמוכרים יחזיק בכ-24.51%, מהון המניות ומזכויות ההצבעה באנרג'ים.
חברת אנרג'ים הוקמה בשנת 1987 ופועלת בתחום הייבוא והשיווק של ציוד ספורט וכושר לשימוש ביתי ולחדרי כושר מקצועיים. אנרגי'ם משווקת את מוצריה לחנויות ספורט,  חדרי כושר, גופים מוסדיים ולצרכן הפרטי והיא היבואנית הבלעדית של מספר מותגים מובילים בעולם הספורט והכושר: Kettler, Life Fitness, Inspire, Escape, Horizon, Hammer Strength, Marcy  ועוד. כמו כן, מחזיקה אנרג'ים במותג פרטי "vo2". אנרג'ים מחזיקה באולם מכירות גדול בהרצליה וכן חנות בנתניה ובאתר סחר מקוון חדש.
ריטיילורס מאגדת את פעילות תחום הספורט של קבוצת פוקס, והיא כוללת בתוכה את פעילות חנויות נייקי בישראל, קנדה ואירופה, פעילות פוט לוקר בישראל ובאירופה ופעילות המותג דרים ספורט.
הראל ויזל, יו"ר ריטיילורס: "ההתקשרות מהווה נדבך משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של ריטיילורס, בהרחבת תמהיל המותגים של החברה וכניסתה לתחומים חדשים ומשלימים בעולם הספורט. אנו מתכננים פתיחה של מספר חנויות בקונספט חדשני, חיזוק הסינרגיה עם דרים ספורט ופיתוח הקשרים עם השותפים העסקיים של אנרג'ים".
דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס:" תחום הכושר וה-wellnes הוא תחום רחב וצומח בישראל ובעולם. החיבור הטבעי עם חברת אנרג'ים יאפשר לנו להציע לקהל לקוחותינו את חווית הקנייה הטובה והשלמה ביותר ויעצים את פעילות ה-B2B שלנו".
יש לציין כי העסקה החדשה מעניינת בשל העובדה כי מחד היא מרחיבה את פרוטפוליו המוצרים בחנויות ריטיילורס אבל משמעותי לא פחות, היא מכניסה את ריטיילורס לשוק המוסדי של חדרי הכושר וכן הלאה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש מצב אתה מתחיל לחייך קצת ?? (ל"ת)
    רוני אילוז 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נכנס לצרה שלא בטוח שיש ממנה יציאה
    לני 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי הוא מבין בכסף אבל לא מבין בציוד ספורט . כל צעיר הופך יבואן בחצי מחיר ממה שנמכר באנרגיה. חניות הלכו ליבואניות . אנרגים לא היו העיפרון החד שבענף ובמיוחד בתחום השרות , המעטפת למכירה . גם לגדולים מותר להיכשל
    סגור
  • 1.
    אדם מגעיל ביותר
    צ 08/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכי מגעיל כמו חתול שדופק ובוכה
    סגור