השוק

ויזה נכנסת לתחום הקריפטו עם רכישה מוזרה בסכום אסטרונומי

ענקית האשראי ביצעה רכישה של נכס קריפטוגרפי בלא מעט כסף – אבל בחרה לשלם אותו דווקא בכסף רגיל, למרות שכל הנקודה היתה להביע תמיכה בנכסים וירטואליים
יאיר מור |  1
כרטיס ויזה ומטבע ביטקוין (צילום Marco Verch / flickr)
ויזה היא החברה האחרונה שביצעה עסקת רכישה של נכס וירטואלי – אך לא מדובר בסוג הנכס שהיינו מצפים מענקית תשלומים לרכוש: מדובר ביצירת אמנות וירטואלית, שהחברה שילמה עליה 150,000 דולר, כך אמר קאי שפילד, מנהל חטיבת הקריפטו בענקית התשלומים לאתר The Block.
היצירה המדוברת היא CryptoPunk 7610 – אחד מסדרה של 10,000 פרצופים מצוירים ב"פיקסל-ארט" – כלומר ציורים שמורכבים מריבועים צבעוניים גדולים. הסדרה נוצרה ב-2017 על ידי Larva Labs, בפורמט של NFT – כלומר יצירות ייחודיות שמבוססות על רשת הבלוקצ'יין של את'ריום (בדרך כלל, כמו במקרה הזה). כל הפרצופים בה אינם אופייניים, וכוללים מאפיינים קיצוניים. הפרצוף שקנתה ויזה, למשל, הוא של אישה שזופה עם תספורת מוהוק, עיניים ירוקות וליפסטיק אדום.
הפרצוף שקנתה ויזה
"הרגשנו שקריפטופאנקס תהיה תוספת נהדרת לאוסף הפריטים שלנו, שמסוגל לתעד ולחגוג את העבר, ההווה והעתיד של המסחר", אמר שפילד, והוסיף שהסדרה "היתה חלוצה של טכנולוגיית ה-NFT וגל המסחר ב-NFT". הוא הודה שלמרות שהוא מנהל את חטיבת הקריפטו, שעדיין נמצאת בשלבי בנייה, החברה לא רכשה את היצירה במטבע קריפטוגרפי. במקום זאת, היא שכרה סוכנות חיצונית לרכוש עבורה את הפרצוף תמורת 49.5 את'ר, שמחירם ביום רביעי האחרון, זמן ביצוע העסקה, היה 150,000 דולר.
הוא ציין גם שהחברה לא בחרה את הפרצוף המסוים הזה, אלא ביקשה לרכוש פרצוף כלשהוא מהאוסף, ללא העדפה כלשהיא.
תגיות NFT | אמנות | ויזה | קריפטו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד בועה
    אבי מ. 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מדובר באמן מוכר ואפילו לא באמנות יש אפליקציות שאפשר ליצור איתן תמונות ולהמיר אותן לnft . כל מי שעוסק בתחום שם את כספו על קרן הצבי
    סגור