השוק

מהפסד ענק לרווח מרשים: חציון ראשון מצוין לאיילון ביטוח

החברה הציגה בדוח החצי הראשון של 2021 רווח של 70.5 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של כ 77.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המנכ"ל אריק יוגב: "אנחנו ממשיכים לשפר את הביצועים הן בתוצאות החיתומיות והן במדדים התפעוליים"
כפיר אדר | 
אריק יוגב (צילום Magma Images, מתוך אתר החברה)
על פי דוח החציון הראשון שלה ל-2021, איילון ביטוח דיווחה הבוקר (רביעי) כי הרווח הכולל שלה הסתכם לכדי כ- 70.5 מיליון שקל, המשקף תשואה על ההון של כ- 20.7%,  לעומת הפסד של כ-77.5 מיליון שקל, בתקופה המקבילה אשתקד. 
סך הפרמיות ברוטו של איילון בתקופת הדוח הסתכמו לכדי כ-1.1 מיליארד שקל - בדומה לתקופה המקבילה אשתקד, וזאת על אף טיוב משמעותי שביצעה החברה בתיקי ביטוח ענפי הרכב תוך הגדלת היקף הפרמיות בענפי הרכוש ובענפי החבויות.
בביטוח כללי הרווח של החברה למחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-28.6 מיליון שקל, גידול של כ-122% לעומת רווח של כ- 12.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
בתחום החיסכון ארוך הטווח  החברה מציגה רווח של כ 54.4 מיליון שקל לעומת הפסד של כ 40.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
בתחום הבריאות מציגה רווח של כ 1.9 מיליון שקל לעומת הפסד של כ 32.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עם גידול של כ-13.8% בהיקף הפרמיה לכדי כ-286.7 מיליון שקל לעומת פרמיה של כ-271 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מנכ"ל איילון אריק יוגב מציין כי "גם במחצית השנייה של 2021 אנחנו ממשיכים לשפר את הביצועים הן בתוצאות החיתומיות והן במדדים התפעוליים ומטבע הדברים, גם התוצאות הכספיות שלנו הושפעו לטובה מהתשואות בשוק ההון במהלך התקופה. מאידך, האינפלציה ועקום הריבית קיזזו את השיפור במרווח הפיננסי בעיקר ברבעון השני של השנה שבו הסתכם הרווח בסך של כ 9 מיליון ש"ח. איילון ממשיכה להשקיע בטכנולוגיה ובקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית  - במוצרים, בשירות ובתפעול. כתמיד, גם במחצית השנה שחלפה, התמידו עובדי איילון בנוסף לעבודתם המקצועית המסורה, גם בלקיחת אחריות חברתית וסיוע לאלה מאיתנו שפחות שפר עליהם גורלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה