השוק

רשת מלונות דן ברבעון חזק, אז למה המנכ"ל פורש?

מנכ"ל הרשת, רונן ניסבאום, הודיע כי בכוונתו לפרוש מהחברה, וזאת דווקא לאחר שהכנסות הרבעון של מלונות דן זינקו ל-142 מיליון שקל
ניצן כהן | 
רונן ניסנבאום (צילום יחצ)
רשת מלונות דן שבבעלות איש העסקים מיקי פדרמן סגרה רבעון מצויין, כמו כל מפעילות בתי המלון שהיו צריכות רק לפתוח את הדלתות כדי שהישראלים יעוטו על בתי המלון. למרות הרבעון החזק של החברה הודיע המנכ"ל רונן ניסבאום על פרישתו מהחברה וזאת לטענתו, בשל הרצון לחזור לארה"ב.
את הדוחות של מלונות דן צריכים לקרוא בזהירות. החברה השיגה הכנסות פנטסטיות של 142 מיליון שקל ברבעון השני של השנה (לעומת 54 מיליון שקל ברבעון המקביל שאופיין בריחוק חברתי וסגרים). הרווח התפעולי של הרשת זינק ל-18 מיליון שקל וכאן העלילה מסתבכת.
לרשת מלונות דן יש סעיף פחת גבוה מאוד, אבל צריך לזכור כי מדובר בסעיף חשבונאי ששחק את הרווח התפעולי ואף העביר אותה להפסד. למעשה סעיף הפחת ברשת היה בהיקף של 23 מיליון שקל ושמר על יציבות בסך הכל אבל נזכיר שוב, מדובר בסעיף חשבונאי בלבד.
בשור התחתונה הפסידה הרשת ברבעון השני של השנה 4.3 מיליון שקל לעומת הפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של 27.5 מיליון שקל ברבעון המקביל כשבמונחים חצי שנתיים, הסתכם ההפסד הנקי של הרשת ב-48 מיליון שקל לעומת 118 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה