השוק

פייפאל ברכישת ענק: תשלם 2.7 מיליארד במזומן על יוניקורן

חברת התשלומים הבינלאומית שרכשה בעבר סטארטאפים בתחומה הודיעה על רכישה של חברה יפנית חדת קרן, אותה תרכוש במזומן. זאת רק שבועיים אחרי שפתחה את הגישה של לקוחותיה הבריטים לקריפטו
שירה יום טוב | 
פייפאל (צילום pixabay)
חברת תשלומי האונליין פייפאל הודיע על רכישה של חברת יוניקורן יפנית בסכום מזומן של כ-2.7 מיליארד דולר. החברה הודיעה כי הרכישה לא תגרום לשינויים משמעותיים ברווחיה לקראת השנה הבאה (2022). מבחינה אסטרטגית, מדובר בחדירה של פייפאל לשוק היפני שמהווה שוק הקניון אונליין השלישי בגודלו בעולם.
Paidy היפנית, אותה תרכוש פייפאל היא חברת תשלומים מקוונים שבאמצעותה משלמים היפנים עבור קניות באינטרנט באולפן שמאפשר רכישה בתשלומים וללא ריבית. החברה נוסדה לפני כ-14 שנה, ב-2008 והפלטפורמה שלה ניתנת לשימוש באמזון יפן וכמו כן ביוני האחרון נכנסו מוצרי אפל כניתנים לרכישה באמצעותה.
פאידי היפנית מחזיקה ב-6 מיליון לקוחות רשומים ושווי השוק שלה עמד במרץ האחרון על 1.3 מיליארד. לפני הודעת העסקה עם פייפאל, פאידי היתר אמורה לצאת להנפקה בבורסת טוקיו.

פייפאל הולכת ומרחיבה את האטרקטיביות שלה בקרב קהלים שונים בתקופה האחרונה. רק לפני שבועיים דיווחה החברה כי תאפשר לתושבי בריטניה שעומדים בדרישות גישה לארבעה מטבעות: ביטקוין, את'ריום, ביטקוין קאש ולייטקוין. משתמשים בבריטניה יוכלו לרכוש את המטבעות הללו בסכומים של החל מליש"ט בודד, אם כי לא פורסם מה הגבול העליון (בארה"ב הוא עומד על 100,000 דולר).  נזכיר כי  החברה הדגישה כי אין עמלה על עצם ההחזקה במטבעות קריפטו, אך כל פעולה של קנייה או מכירה שלהם כרוכה בתשלום עמלת פעולה ועמלת המרת שערים.
פייפאל הודיעה על תחילת התמיכה במטבעות קריפטוגרפיים בשירותיה באוקטובר 2020, כאשר השירות החל לפעול בארה"ב בנובמבר ומועד השקתו ביתר העולם לא נקבע, אך הובטח שזה יקרה במהלך 2021. עתה, בריטניה היא המדינה הראשונה בה השירות נפתח, בדרך להשקה בינלאומית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה