השוק

טופ גאם חתמה על הסכם מסגרת עם לקוח אסטרטגי

הלקוח משווק 6 מותגים ב-40 מדינות; טופ גאם תפתח ותייצר עבורו תוספי תזונה בצורה של סוכריות גומי; טופ גאם השלימה השנה הנפקה כשמגדל, הפניקס ובית ההשקעות מור הפכו לבעלי עניין בה
ניצן כהן | 
עמיחי בר ניר (צילום טופ גם)
טופ גאם חתמה על הסכם מסגרת עם לקוח בינלאומי אסטרטגי. במסגרת ההסכם (שהיקפו הכספי הסופי טרם נקבע) תפתח החברה ותייצר עבורו שורה של תוספי מזון שישווקו תחת המותגים של הלקוח. ההסכם נחתם ל-3 שנים עם חידוש אוטומטי לשנתיים נוספות בכל פעם.
במסגרת ההסכם הותיר בידיו הלקוח את שיקול הדעת באשר לכמויות שיוזמנו על ידו אבל הוא ימסור לחברה הערכה בתחילת כל שנה, ויעדכן אותה מפעם לפעם בהתאם למכירות ולדרישה למוצרים.
עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה: "מדובר בהסכם אסטרטגי חשוב, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה למיקוד בחברות בינלאומיות מובילות בתחומי הפארמה, תוספי המזון והמזון. אנו גאים להיבחר ע"י תאגיד גדול זה לפתח ולייצר עבורו את קו מוצרי ה-Gummies, מבוססי פורמולציית ה-Gummiceuticals הייחודית של טופ-גאם.
"הסכם זה מצטרף לשני הסכמים אסטרטגיים נוספים עליהם חתמנו מתחילת 2021 עם חברות בינלאומיות מובילות, ואנו נמצאים בתהליכי פיתוח ומו"מ מסחרי  מתקדמים מול מספר תאגידים בינלאומיים נוספים, בעלי מותגי פרמיום בתחום הפארמה, תוספי מזון, ומזון, על מנת להגיע להסכמי הספקה גלובליים של תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי, שאותם מפתחת עבורם החברה".
טופ גאם היא אחת החברות המעניינות בבורסה. החברה מפתחת ומייצרת תוספי תזונה שמוגשים ללקוח בצורה של סוכריות גומי מה שהופך את התוספים לנגישים יותר עבור צעירים וידידותיים יותר עבור מבוגרים. בתחילת אוגוסט השלימה החברה הנפקה ראשונה בבורסה וגייסה כ-100 מיליון שקל.
בין המוסדיים שהשתתפו בהנפקה היו מגדל, הפניקס ומור שגם הפכו לבעלי עניין בה, וכן ילין לפידות ואפסילון.
במחצית הראשונה של השנה, גדלו מכירות החברה ב-30% לרמה לכ-48.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-37.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה עלה בכ-133% לכ-5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בשורת הרווח הנקי הציגה החברה רווח של כ-4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-188 אלף שקל בתקופה המקבילה.
שוק תוספי התזונה העולמי (B2C) מוערך בכ-56 מיליארד דולר נכון לשנת 2020. בשנת 2020 צמח השוק באופן מואץ (14.5% לעומת ממוצע שנתי של 6%) על רקע מגפת הקורונה, ובכך המשיך להציג צמיחה רב-שנתית לאור מגמה הולכת ומתרחבת של אימוץ אורח חיים בריא.
בתוך 4 שנים צפוי השוק לגדול לכ-66 מיליארד דולר, כאשר ארה"ב אחראית לכחצי ממנו. גודל השוק של תוספי תזונה בצורת סוכריות גומי עמד בשנת 2020 (הן ישירות לצרכן והן ללקוחות עסקיים) על כ- 6.5 מיליארד דולר והוא צומח בממוצע בכ-16% בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה