השוק

לקראת אסיפת הנושים: זו החברה שמצטרפת למירוץ לרכישת אקספון

כלירמרק חתמה על הסכם מול סלקום להמשך הפעלת אקספון על גבי הרשת המשותפת לה ולחברה; סלקום היא מהנושים הגדולים של אקספון ולכן יכול להיווצר מצב שהסכמות עם סלקום יטו את הכף לטובת הקרן
ניצן כהן | 
אבי גבאי וחזי בצלאל (צילום פייסבוק אבי גבאי, פלאש 90)
קרן ההשקעות כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר חתמו עם סלקום על הסכם לפיו במידה והם ירכשו את השליטה באקספון מידי הנושים הם ימישכו להפעיל את החברה על גבי הרשת המשותפת להן ולגולן טלקום שנרכשה על ידי סלקום.
מחר (חמישי) צפויה להתקיים אסיפת הנושים של אקספון ויכול להיווצר מצב שכבר מחר תוכרע סוגיית הבעלות על אקספון ולכניסה של כלירמרק למשחק כמו גם לחתימה על הסכם מול סלקום שהיא מהנושים הגדולים של אקספון, יש משמעות.
נזכיר כי אקספון היא למעשה מפעיל וירטואלי שפועלת על גבי הרשת של סלקום. בשלבים מוקדמים יותר חתמו אקספון, גולן טלקום וסלקום על הסכם להקמת רשת משותפת כשכל חברה נושאת בשליש מעלות ההקמה. לימים רכשה סלקום את גולן טלקום וטענה כי על אקספון לשאת במחצית מעלות הקמת הרשת. אקספון טענה כי עם רכישת גולן טלקום הרי שסלקום רכשה גם את התחייבויותיה ולכן עליה לשאת בשני שליש מעלות הקמת הרשת ואקספון תישא בשליש מהקמת הרשת.
מאחר והצדדים לא הגיעו להסכם הפסיקה אקספון בנובמבר 2020 לשלם לסלקום על שירותי הרכיבה שלה על הרשת של סלקום וכך הפכה סלקום לנושה הגדולה של החברה. חזי בצלאל, בעל השליטה באקספון, העדיף לנטוש את החברה ולהותיר את סלקום עם הבעיה.
בצלאל מכר את אקספון למשפחת רייכמן אולם לאחר התערבות בית המשפט נוצר מצב של מעיין התמחרות בין המציעים השונים שכוללים את רייכמן, כלירמרק ומוטי בן משה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה