השוק

מייהריטג' ו-D-ID הישראליות בעסקת מיליונים שתקים לתחייה תמונות מהעבר

שתי החברות הישראליות מודיעות על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן, במטרה לאפשר למשתמשים להפיח חיים בתמונות של קרובי משפחתם מהעבר
מערכת ice | 
גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage (צילום MyHeritage)
חברת חקר ההיסטוריה המשפחתית MyHeritage וחברת הבינה המלאכותית להנפשת תמונות D-ID מודיעות הערב כי חתמו על עסקה בשווי מיליוני דולרים, תרחיב את שיתוף הפעולה ביניהן. המטרה היא להביא למיליוני המשתמשים במייהריטג' כלים חדשים להפחת חיים בתמונות מהעבר על ידי הנפשתן ושיפורן בדרכים נוספות.
שיתוף הפעולה בין שתי החברות הישראליות החל כבר בתחילת השנה, כאשר השיקו יחד את Deep Nostalgia – שירות שאליו אפשר היה להעלות תמונות ישנות של קרובי משפחה ולהפוך אותן למונפשות, כך שניתן להתרשם איך אותם קרובים היו נראים כאשר נעו, דיברו והשתמשו בהבעות פנים שונות. השירות זכה להצלחה רבה, ונוצרו באמצעותו יותר מ-100 מיליון הנפשות של תמונות ישנות. עתה, מודיעות החברות כי יציעו דרכים נוספות להקים לתחייה תמונות מהעבר.
הכלים הללו צפויים להוסיף ממד אינטראקטיבי חדש לשירות מייהריטג', שעד כה התמקד בעיקר בבניית מפות שושלת משפחתיות ("עצי משפחה"). נכון להיות קיימות בשירות למעלה ממיליארד רשומות של בני אדם מהעבר וההווה, ו-5.2 מיליון איש השתמשו בשירות בדיקות ה-DNA שהיא מציעה לאיתור מוצא וקרובי משפחה.
במקביל, D-ID, שהוקמה ב-2017, זוכה לשיתופי פעולה רבים בעולם הבידור, ואחד השיאים הגיעו בקיץ האחרון, כאשר אולפני האחים וורנר השתמשו בטכנולוגיה שלה כדי לקדם את הסרט החדש בכיכובו של יו ג'קמן, "מסע בזיכרון", על ידי האפשרות לגולשים להעלות תמונה שלהם שגרסה מונפשת שלה תוצג בגרסה מותאמת אישית של הטריילר לסרט.
"הודות למאמץ המשותף של MyHeritage ו-D-ID, מיליוני אנשים ברחבי העולם מגלים הערכה מחודשת לאבותיהם, שמגשרת בין הפערים הבין דוריים", אמר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage. "Deep Nostalgia הדהדה ברחבי העולם, ובזכות הרחבת השותפות הזו חידושים מרגשים לתמונות ההיסטוריות יגיעו בקרוב".
גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף D-ID אמר כי "הקמנו את D-ID מתוך החזון להעצים אנשים ליצירת חוויות יוצאות דופן, וכעת אנו מאפשרים להם להתחבר אל העבר שלהם באופן שנראה עד היום בלתי אפשרי. עם MyHeritage כשותפים, אנחנו מעצימים את הכוח שלנו לעשות בדיוק את זה, בדרכים חדשות ותחומים נוספים, ומאפשרים למיליוני אנשים ברחבי העולם להתחבר אל עברם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה