השוק

חילן הגדילה את הרווח הנקי, בכמה צמחה ב-2021?

החברה פרסמה את דוחות הרבעון השלישי והציגה המשך צמיחה ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של השנה, ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-406.2 מיליון שקל, צמיחה של כ-4.3% לעומת אשתקד, צמיחה של כ- 7.9% ברווח הנקי ברבעון שהסתכם בכ-29.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
חילן (צילום ויקיפדיה, freepik)
קבוצת חילן, דיווחה היום (שלישי) על תוצאותיה ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021. סך הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-406.2 מיליון שקל, עלייה של כ-4.3% לעומת כ-389.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר השיפור הודות לגידול אורגני בפעילות העסקית וכן בעקבות התאוששות הפעילות העסקית במשק ממשבר הקורונה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
גידול זה קוזז בחלקו כתוצאה מקיטון של 6 ימי עבודה ביחס לרבעון המקביל בשל עיתוי חגי תשרי. בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו ההכנסות בכ-1.257.5 מיליארד שקל, עלייה של כ-5.5% לעומת הכנסות של כ-1.192 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-41.5 מיליון שקל (כ-10.2% מההכנסות), עלייה של כ-6.9% לעומת כ-38.8 מיליון שקל (כ-10.0% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מגידול ברווח הגולמי בקיזוז גידול בהוצאות הנהלה וכלליות. בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 הסתכם הרווח התפעולי בכ-140.3 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-12.7%, לעומת רווח תפעולי של כ-124.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-29.5 מיליון שקל (המהווה כ-7.3% מההכנסות) לעומת כ-27.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה כ-7.0% מסך ההכנסות), צמיחה של כ-7.9%. בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 הסתכם הרווח בכ-100.1 מיליון שקל, צמיחה של כ-8.7%, לעומת כ-92.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, הסביר: "חילן המשיכה לצמוח גם ברבעון השלישי, שהתאפיין השנה במיעוט ימי עבודה בשל עיתוי חגי תשרי ובהיחלשות שער הדולר לעומת התקופה המקבילה. חווינו המשך צמיחה ופרויקטים חדשים בשוק הטכנולוגי ואנו צופים שמגמה זו אף תתעצם עם אישור תקציב המדינה וכוונת הממשלה לשחרר  פרויקטים נוספים לשוק. מאידך, שוק העבודה מאתגר ואנו מתמודדים עם מחסור בכח אדם מקצועי ומיומן, מה שגורם לקושי בגיוס ושימור עובדים.
חווינו צמיחה וחזרה לשגרה שלאחר הקורונה גם בפעילות השכר בארה"ב, כאשר מנגד שחיקת שער  הדולר מעיבה על הצמיחה הריאלית בפעילות זו. אנו פועלים להשלמת העסקה לרכישת חברת חשבשבת, הנהנית ממעמד מוביל בתחומה, עליה הודענו לאחרונה. רכישה זו תגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות שלנו בפלח העסקים הקטן עד בינוני ובכוונתנו להמשיך לבחון הזדמנויות רכישה חדשות ולהשקיע בפיתוח הפעילויות הקיימות לטובת המשך הצמיחה בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה