השוק

אחרי עסקת הענק: אילקס מדיקל סגרה רווח נקי מטורף

אילקס מדיקל בתוצאות חזקות לרבעון השלישי של 2021: הרווח הגולמי ברבעון גדל בכ-54% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-142 מיליון שקל, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון גדל בכ-69% לעומת אשתקד והסתכם בכ-84 מיליון שקל
מערכת ice | 
תמי גלילי (צילום אנטולי קריניצקי)
אילקס מדיקל פירסמה היום (שלישי) את תוצאות הרבעון השלישי של 2021 ודיווחה בו כי הרווח הגולמי ברבעון גדל בכ-54% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-142 מיליון שקל, הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל בכ-40% לעומת אשתקד והסתכם בכ-295 מיליון שקל.
שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון על 45.7% לעומת 30.9% ברבעון מקביל אשתקד, שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים היה 36.6% לעומת 31.2% אשתקד, ה-EBITDA ברבעון גדל בכ-72% לעומת אשתקד והסתכם בכ-118 מיליון שקל. ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל בכ-62% לעומת אשתקד והסתכם בכ-235 מיליון שקל לעומת 186 מיליון שקל בכל שנת 2020.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון גדל בכ-69% לעומת אשתקד והסתכם בכ-84 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-71% לעומת אשתקד והסתכם בכ-155 מיליון שקל.
 
תמי גלילי, מנכ"לית אילקס מדיקל טענה: "מגיפת הקורונה האיצה את צמיחת החברה ובמקביל איפשרה לנו לפתח מנועי צמיחה חדשים בתחום הציוד הרפואי, התמודדות במכרזי הקופות והשקעה בחברות סטארט אפ חדשניות. אנו ממשיכים להציג תוצאות שיא עם רבעון מצויין שמצביע על צמיחה בכל הפרמטרים. רבעון זה הושפע מהגל הרביעי של מגיפת הקורונה, בו אילקס הטיבה לתת מענה למגפה זו במספר תחומים, ובהם המעבדה באירפורט סיטי".
"תוצאות הרבעון משקפות תהליכי התייעלות שבוצעו במעבדה ושהביאו לשיפור ברווחיות. הפעילות בתחום הציוד הרפואי חזרה לרמות מייצגות את החברה, טרום הקורונה, וגם שם אנו מציגים שיפור ברווחיות. במסגרת האסטרטגיה לבנות מנועי צמיחה חדשים, הודענו על הסכם השקעה בחברת Starget Pharma, במסגרתו אילקס תרכוש עד 33% מהחברה, שעוסקת באבחון וטיפול בסרטן, בסך מקסימלי של 10 מיליון דולר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה