השוק

דרמה אצל מוטי בן משה: שי באב"ד מתפטר במפתיע

באב"ד הודיע לבן משה כי הוא מעוניין להשתלב בעולמות הניהול של חברות שאינן חברות החזקה; באב"ד היה מוצב ברשימתו של משה כחלון לכנסת אולם לא נבחר וקיבל כפיצוי את תפקיד מנכ"ל האוצר, בו לא השאיר חותם משמעותי
ניצן כהן |  2
שי באבד (צילום הדס פרוש פלאש 90)
שי באב"ד מי שכיהן כמנכ"ל האוצר ומונה לפני מספר חודשים לתפקיד בכיר אצל מוטי בן משה, באלון רבוע כחול, הודיע כי הוא מעוניין לנהל חברות תפעוליות ולא לנהל חברות החזקה. בן משה קיבל את בקשתו של באב"ד ושיחרר אותו מתפקידו.
צריך לזכור ששי באב"ד היה מוצב ברשימתו של משה כחלון לכנסת אולם לא נבחר ולכן קיבל פיצוי והתמנה לתפקיד מנכ"ל האוצר. המינוי של איש פוליטי לתפקיד כל-כך מקצועי עורר תמיהות אבל בסופו של דבר המינוי עבר ובאב"ד לא הצליח להותיר את חותמו על המשרד או על החיים הכלכליים בישראל.
 
לאחר פרישתו של משה כחלון ממשרד האוצר וכניסתו לתפקיד של ישראל כ"ץ, עזב באב"ד את האוצר וחיפש את דרכו בשוק הפרטי ומשם הגיע למוטי בן משה שגם אותו עזב ללא שהותיר חותם.
באב"ד הגיע למוטי בן משה בסוף מאי, לאחר חרושת שמועות כי הוא עתיד להתמנות למנכ"ל. על פי תנאי העסקתו: באב"ד יעבוד 80% משרה וישתכר 165 אלף שקל מידי חודש שהם כ-2 מיליון שקל בשנה. באב"ד יהיה זכאי גם למענק שנתי מקסימלי של 2 מיליון שקל שיהיה תלוי ביצועי החברה. בנוסף יקבל באב"ד מצנח זהב של חצי שנה, כלומר אם אלון רבוע כחול יבחרו לסיים את כהונתו כמנכ"ל החברה, הוא יקבל שכר במשך חצי שנה נוספת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סמרטוט (ל"ת)
    עוד זחוח אוכל חינם 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם הצ'קלאקה ? הרי הוא איש חשוב מאד לא? (ל"ת)
    רם 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור