מינויים

ג'וב חדש לשי באב"ד וזה השכר המטורף שירוויח בשנה הקרובה

באב"ד שניסה את כוחו בפוליטיקה ולא בהצלחה מרובה, מונה כפיצוי למנכ"ל האוצר על ידי משה כחלון שכיהן כשר האוצר באותה התקופה; האיש החזק באוצר לשעבר, שלא הצליח לחזור לפוליטיקה דרך מפלגת "המקצוענים" קיבל ג'וב עם שכר חלומי
ניצן כהן |  3
שי באבד (צילום הדס פרוש פלאש 90)
שי באב"ד שניסה את דרכו בפוליטיקה ללא הצלחה, מונה על ידי משה כחלון כפיצוי לתפקיד מנכ"ל האוצר מונה היום למנכ"ל אלון רבוע הכחול של מוטי בן משה, במקומו של ישראל יניב שימונה ליו"ר דירקטוריון החברה.
באב"ד יעבוד 80% משרה וישתכר 165 אלף שקל מידי חודש שהם כ-2 מיליון שקל בשנה. באב"ד יהיה זכאי גם למענק שנתי מקסימלי של 2 מיליון שקל שיהיה תלוי ביצועי החברה. בנוסף יקבל באב"ד מצנח זהב של חצי שנה, כלומר אם אלון רבוע כחול יבחרו לסיים את כהונתו כמנכ"ל החברה, הוא יקבל שכר במשך חצי שנה נוספת.
באב"ד שובץ כמועמד לכנסת במפלגתו של משה כחלון אך לא נבחר לכנסת. כפיצוי מונה על ידי משה כחלון למנכ"ל האוצר במינוי שנוי במחלוקת מתוך אמונה שמנכ"ל משרד מרכזי כמו משרד האוצר לא צריך להיות איש פוליטי.
גם כהונתו של באב"ד כמנכ"ל האוצר זכתה לביקורת בעיקר בשל סגנונו ה"פחות נעים" אך בכל זאת, הצליחו בכירי האוצר לתפקד למרות הסגנון השנוי במחלוקת הזה. לאחר פרישתו של באב"ד מתפקיד מנכ"ל האוצר לאחר פרישתו של כחלון מהחיים הפוליטיים, פורסמו סקרים שניסו לדחוף להקמת מפלגה חדשה שאמורה הייתה להיקרא "המקצוענים", שמו של באב"ד שורבב חדשות לבקרים בפרסומים הנוגעים למפלגה הזו עד שירדה מסדר היום.
מוטי בן משה הוא דמות אניגמטית בפני עצמה. הוא נכנס לפעילות בישראל עם שורה של רכישות משמעותיות לרבות בקבוצת אי.די.בי לאחר קריסתו של נוחי דנקנר אולם יצא מההשקעה תוך שהוא מבסס את מעמדו כאחד מאנשי העסקים המעניינים בישראל. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוכל וגנב
    רוני ר 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משכורת ביזיון לאדם חסר יכולת מקצועית שכולו מינוי פוליטי
    סגור
  • 2.
    שכר הבכירים עלאק...
    מולי 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הבנאדם שיחד עם כחלון נלחמו מלחמת חורמה להגבלת שכר הבכירים????...הם מגעילים אותי!!!!
    סגור
  • 1.
    שכר חזירי. איכס. (ל"ת)
    עופר 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור