![עומר אדם, חנן פרידמן, צילום: פלאש 90/ קוקו, אורן דאי, shutterstock עומר אדם, חנן פרידמן, צילום: פלאש 90/ קוקו, אורן דאי, shutterstock](https://img.ice.co.il/giflib/news/rsPhoto/sz_469/rsz_870_490_6ice10072024.jpg)
פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של בנק לאומי, בניצוחו של משרד הפרסום "מקאן", עוררה הד תקשורתי רחב בימים האחרונים. בקמפיין החדש, עומר אדם מכריז על מהפכת השירות של לאומי באמצעות שיתוף מספרי הטלפון של מנהלי סניפי הבנק | פרסומת השבוע
מערכת ice |
-
בהשקעה של 3.5 מיליון שקל: כוכב "קופה ראשית" קוטף קמפיין חדשראמזי, אותו מגלם אמיר שורוש, מצטלם לקמפיין בו חושף את יצירתיותו הקולינרית ומשיק ספר מתכונים לארוחת ערב קלה להכנה, מהמצרכים הנגישים והזמינים במיני סופר אלונית. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ'. "ספרי נכתב מעומקו של הלב ומתחתית הבטן, בהקפדה על כל פרט, בדיוק כמו בסופר", מסר ראמזי
-
חברת התיירות הישראלית קוטפת פרס יוקרתי: "שימוש מתבקש ב-AI"חברת התיירות איסתא זכתה אמש בפרס Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי לכבוד השקת סוכן נסיעות AI בשיתוף חברת via Ai. איסתא מתכננת להרחיב את שירותי הסוכן החכם ולשלב אותו גם במכירת מוצרים נוספים בסגמנטים שונים. סמנכ"לית השיווק טלי נוי: "יעניק שירות אישי, מדויק ונגיש ללקוחותינו בכל עת"