השוק

חג'ג' בעסקת ענק: זו הקרן שרכשה החזקות ב-30 מיליון

קבוצת הנדל"ן חג'ג' בבעלות האחים עידו וצחי חג'ג' מודיעה היום על מכירת מניות בהיקף של עשרות מליוני שקלים לשורה של מוסדיים, כולל רכישת ענק שהובילה לבעלת עניין חדשה בחברה
מערכת ice | 
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל)
קבוצת חג'ג' בבעלות צחי ועידו חג'ג' הודיעה היום על השלמת מכירת מניות החברה בהיקף של כ-43 מיליון שקל לשורה של מוסדיים מובילים בישראל לפי מחיר של 24 שקל למניה. בין הרוכשים, נוקד קפיטל שרכשה מניות בהיקף של 30 מיליון שקל ובעקבות העסקה הפכה להיות בעלת עניין בחברה. את העסקה הובילה  דיסקונט קפיטל. 
העסקה משקפת הבעת אמון גבוהה של המוסדיים לאחר שבמהלך הקורונה זינקה מניות החברה בשיעור של כ-350 אחוז. דוחות הרבעון השלישי לשנה זו שפורסמו לפני מספר ימים, מצביעים על גידול בהכנסות העומדות ברבעון לכ-135 מיליון שקל ובשורה התחתונה רשמה החברה רווח של כ-70 מיליון שקל במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, ובכך יותר מהכפילה את רווחיה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. רווחים אלו הגדילו את ההון העצמי של החברה העומד על כ-717 מיליון המהווה כ-35 אחוז מתוך סך המאזן, שלראשונה חצה את רף ה-2 מיליארד שקל, גידול בהיקף של כ-500 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 
החברה דיווחה לאחרונה כי ביצעה רכישות נדל"ן בשנה האחרונה, החל מחודש מאי 2020 בהיקף של  למעלה מ-1 מיליארד שקל ובתנאי שוק נמוכים בשל תנאי הקורונה.  בתוך כך רכשה החברה שתי קרקעות המיועדות להקמת שני מגדלי מגורים, בפריים לוקיישין ביניהם מתחם לודוויפול בן 18 הדונמים המיועד להקמת אחד הפרויקטים הגדולים ביותר בתולדות תל אביב וכן התקשרה עם רשת סלינה הבינלאומית להקמת רשת של בתי מלון בישראל בהיקף השקעה של כ- 200 מיליון דולר.   
 
מקבוצת חג'ג' נמסר: "השקעת מוסדיים מובילים בישראל בחברה מהווה אבן דרך חשובה לצמיחת החברה והבעת אמון של שוק ההון. מניית החברה טיפסה בכ-350 אחוז במהלך הקורונה והחברה ממשיכה להציג איתנות פיננסית וגידול משמעותי בהון העצמי, לצד המשך פיתוח והשבחת נכסים שבבעלות הקבוצה ומביאה לידי ביטוי את התמחותה ברכישת והשבחת נדל"ן בפריים לוקיישנים באזורי ביקוש ובפרט בתל אביב, לצד כניסה לתחומים חדשים, במטרה להגדיל את פיזור הפורטפוליו של הקבוצה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה