השוק

אפל בהישג חסר תקדים: עברה שווי 3 טריליון דולר

אפל רושמת הישג שלא נראה כמותו בתולדות הבורסה: שווי השוק של החברה הגיע לשווי שוק של 3 טריליון דולר
מערכת ice | 
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
אפל הפכה היום (שני) לחברה הראשונה בעולם שהגיעה לשווי שוק של 3 טריליון דולר. זה קרה הודות לביטחון של המשקיעים בכך שיצרנית האייפון תמשיך להשיק מוצרים הנמכרים בקצב מסחרר ברחבי העולם, תוך כדי בדיקת אפשרויות בשווקים חדשים כגון מכוניות אוטומטיות ומטאוורס.
ביום המסחר הראשון של שנת 2022 עלו מניית החברה ל-182.88 דולר במסחר באמצע היום, שיא חדש. החברה היקרה ביותר בעולם היא הראשונה להגיע לאבן הדרך הזו, כאמור בגלל ההערכות המשקיעים כי מוצרי אפל ימשיכו לגרום ליושבי תבל להוציא את הכסף שלהם.
הזינוק של אפל משווי שוק של 2 טריליון דולר ל-3 טריליון דולר לקחה כ-16 חודשים בלבד, וחלפו רק 3 וחצי שנים מאז הפעם בה עברה את הטריליון הראשון. על פי אנליסטים הצפי הוא שהביקוש למכשירי אייפון יישאר חזק ב-2022, שכן אפל מובילה את שוק הסמארטפונים של סין ויותר צרכנים נרשמים לשירותיה מדי יום.
 
אפל דיווחה על תוצאות רווחיות גבוהות מאז תחילת המגיפה, שכן המוצרים והשירותים שלה זוכים לביקוש גבוה ככל שיותר אנשים עובדים ולומדים מהבית. הכנסות החברה צפויות להגיע לגובה של 118 מיליארד דולר ברבעון הנוכחי, מעבר לשיא הרבעוני של כל הזמנים של 111.4 מיליארד דולר שנקבע לפני שנה.
אז, כאשר אפל הגיעה לרף 1 טריליון דולר ב-2018, אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, כי ההישג הוא "לא המדד החשוב ביותר להצלחה שלנו", והוסיף כי "התשואות הפיננסיות הן פשוט תוצאה של החדשנות של אפל, מה שמציב מוצרים ולקוחות קודם כל, ותמיד להישאר נאמנים לערכים שלנו."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה