השוק

בינת מקימה חברה בת לניהול פרויקטים אסטרטגיים

בינת זכתה במכרזים אסטרטגיים של יותר ממיליארד שקל שכוללים את הקמת מערך התקשוב בעיר הבה"דים והקמה של פרויקט הלוגיסטיקה בצה"ל ולכן היא מקימה חברה בת שתתרכז בפעילות של פרויקטים אסטרטגיים
ניצן כהן | 
אלון בן צור (צילום אייל טואג)
חברת בינת מקימה חברה בת לתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים אסטרטגיים וזאת לאחר שזכתה במכזרים משמעותיים של צה"ל ונת"ע ביותר ממיליארד שקל. בראש החברה החדשה יעמוד חן אזולאי, שהחל את דרכו בבינת לפני 26 שנה, וכיהן בחברה במגוון רחב של תפקידי ניהול, חן יוביל את החברה בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל בכיר בבינת תקשורת.
לציד חן ישמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה החדשה איתי פררה, אשר מוביל כיום את פעילות הנדסת המערכת באגף המערכות של בינת.
 
בינת מובילה בשנים האחרונות את פרויקטי התשתית הגדולים של צה"ל. החברה הקימה את מערך התקשוב בעיר הבה"דים, לרבות תשתיות תקשורת, מערכי דאטה סנטר ומחשוב מתקדמים, מערכות אבטחת מידע וסייבר, מערכי קולבוריישן ווידאו ומערכות ביטחון, החל משלב התכנון וכלה בהקמה, אחזקה ותפעול של קריית ההדרכה של צה"ל בנגב.
פרויקט נוסף בו פעילה החברה הוא פרויקט המרה"סים, תחת חברת שפיר, פרויקט זה ישנה את פני הלוגיסטיקה בצה"ל וצפוי לשדרג את התהליכים הלוגיסטיים בצבא לתמיכה בתרחישים מבצעים מורכבים, הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים של תהליך התכנון לאחריו יחל תהליך ההקמה בשטח של הבסיסים והמרלו"גים.
בינת זכתה גם בפרויקט נת"ע, אשר צפוי לשנות את מערך התחבורה בגוש דן, כאשר במהלך חודש נובמבר התקיימה הנסיעה ההיסטורית הראשונה של הרכבת בקו האדום. מדובר פרויקט רב מערכתי הכולל הקמה ומסירה של תשתיות התקשוב, מערכי הדאטה סנטר והמחשוב המתקדמים של הרק"ל, מערכות אבטחת המידע והבטחון, מערכות Command & Control מתקדמות לשליטה בכלל פעילות הרכבות בגוש דן, מערכות בקרה ומערכות נוספות.
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "בינת הוכיחה בשנים האחרונות יכולת תכנון, ביצוע ותפעול מרשימה. היכולת לספק מענה רחב בפרויקטים מורכבים ומשולבים דוגמת : עיר הבה"דים, נת"ע, מרה"סים ועוד מחייבת השקעות גדולות ויכולת להחזיק ולתמוך בידע רב תחומי מבית.
"אנו רואים בתחום זה מנוע חשוב להמשך הפעילות שלנו בשנים הקרובות ומהלך זה יאפשר מיקוד גבוה והמשך ההתמקצעות בייזום, הנדסה, ניהול והובלה של הפרויקטים בהצלחה לשלב התפעול".
חן אזולאי, מנכ"ל בינת פרויקטים משולבים "במהלך השנים האחרונות השקענו רבות בתכנון ובביצוע מוצלח של הפרויקטים המשולבים בתחבורה בעולם הרכבות הקלות, ובמערכת הבטחון במסגרת תוכניות מעבר צה"ל דרומה, תוך פיתוח מוצלח של יכולות ייחודיות בתחום הפרויקטים, באופן שיבטיח תכנון אפקטיבי, ביצוע איכותי ובלוחות זמנים קצרים. לאור הניסיון הרב שרכשנו, וההשקעות הגדולות העתידיות בתחומים אלו, החלטנו להקים חברה ייעודית לייזום וניהול פרויקטים משולבים, שתאפשר לנו להתמקד ולהשקיע בפעילות בהתאם".    
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה