השוק

פרשקובסקי מוכרת 158 יח"ד בפלורידה ב-33 מיליון דולר

העסקה תניב לפרשקובסקי רווח הון של 17 מיליון שקל; מניית פרשקובסקי עלתה מתחילת השנה בכ-10% והמניה מאבדת היום קצת יותר מ-3% בשל הלחץ על השווקים הפיננסיים
ניצן כהן | 
חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי מניבים (צילום טל משולמי)
חברת הנדל"ן פרשקובסקי חתמה על מזכר עקרונות למכירת שתי חברות נכדות שמחזיקות ביחד 158 יחידות דיור במתחמים בפלורידה, ארה"ב. המכירה תהיה בסכום כולל של 33 מיליון דולר והיא תניב לחברה רווח הון של 17 מיליון שקל.
השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות של הרוכש שאמור להעביר ביומיים הקרובים מקדמה של חצי מיליון דולר שלאחריה יקבל פרק זמן קצר להשלמת בדיקות הנאותות.
 
מניית פרשקובסקי היא אחת מהכוכבות של התצעשיה בבורסה והיא עלתה מתחילת השנה בכ-10%. המניה מאבדת היום כ-3% בשל הלחץ על השווקים הפיננסיים.
בדיווח לבורסה הודיעה החברה לפני כשבועיים על היקף המכירות שלה בשנה שעברה שהייתה שנת שיא לעולם הנדל"ן. פרשקובסקי מכרה בשנת 2021 לא פחות מ-1,44 דירות בהיקף כספי כולל של 1.65 מיליארד שקל. בתקופה האחרונה רכשה פרשקובסקי את פרויקט "פרי פלייס" ברחובות של איש העסקים שקרס ונרצח, אלדד פרי.
פרשקובסקי רכשה את "פרי פלייס" לאחר הליך התמחרות ב-371 מיליון שקל. בפרויקט ניתן להקים, על פי התב"ע, 750 יח"ד דיור המיועדים למעונות סטודנטים, שטחי מסחר וחניון של 1,250 מ"ר ו-22 אלף מ"ר של משרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה