השוק

הראל ויזל מתחזק משמעותית בשוק הלבשת הילדים

לאחר אישור רשות התחרות, קבוצת פוקס השלימה את העסקה, דרך חברת הבת שילב, ורכשה את השליטה בחברת מיננה והתרחבות משמעותית בשוק הלבשת בגדי הילדים. עלות העסקה: 15 מיליון שקל
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום פייסבוק/ מיננה, דימה טליאנסקי)
עכשיו זה סופי. קבוצת פוקס שבבעלותו של הראל ויזל, השלימה את העסקה לרכישת השליטה במיננה (Minene), על ידי חברת הבת שילב. עם השלמת העסקה, מחזיקה שילב בכ-50.1% מהון המניות של מיננה, והיתרה מוחזקת על ידי המוכרות בחלקים שווים.
עבור העסקה שילמה הקבוצה כ-15 מיליון שקל, ומייסדות רשת מוצרי הבוטיק לתינוקות, קרן לוי שוהם, ענת בן דב, ומיטל שני, יקבלו דיביבנד בסך של 12 מיליון שקל.
 
התחלת העסקה התקיימה כבר באוקטובר שנה שעברה, אך השלמת העסקה הגיעה לאחר שבתחילת החודש אישרה רשות התחרות את העסקה שתביא לפוקס הרחבה משמעותית גם בענף שוק הלבשת הילדים, וזאת כהשלמה לרכישת שילב על ידי הקבוצה. 
חברת מיננה הוקמה בשנת 2005 על ידי שלוש המייסדות, ולאחר העסקה יקבלו הן תגמול ענק והן המשך החזקה בחברה, גם אם לא בשליטה שעברה לידי שילב. החברה מייצרת ביגוד ומשחקים לתינוקות וילדים בגיל הרך לכ-200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ובעלת 11 סניפים.
 
בריאיון שערכה עם אתר דה מרקר לפני כמה חודשים, סיפרה קרן לוי שוהם, מנכל"ית החברה, על הראל ויזל "פגשתי אדם מוכשר ברמות שלא הכרתי. קיבלנו בעבר הצעות מגורמים שרצו לרכוש את החברה או להשקיע בה – אבל לא יכולנו לבקש שותף יותר טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה