השוק

חברת הייעוץ הגדולה בעולם קונה חברה ישראלית

דלויט הודיעה כי רכשה חברת ייעוץ ישראלית שמסייעת לחברות ליישם פתרונות לניהול פשוט של כל התקשורת בינן לבין עובדיהן
מערכת ice | 
כסף (צילום freepik)
דלויט, חברת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בעולם, הודיעה היום (ראשון) כי רכשה את חברת הייעוץ והיישום הישראלית BizFlow, שמסייעת להוציא לפועל פתרונות מבוססי ServiceNow, שמאפשרים דיגיטציה של כל התקשורת בין הארגון לעובדים, כולל פניות למשאבי אנוש לצורך החזרי הוצאות, בירורי שכר, הודעות על חופשות, הודעות על תקלות במערכות, הזמנות ציוד וכדומה.
החברות לא פירטו את סכום הרכישה, אך ציינו כי את העסקה ליוו עו"ד רן בן ארי ממשרד גרוס שייצג את דלויט ועו"ד פיטר שוגרמן ממשרד יגאל ארנון שייצג את ביזפלואו. עובדיה של האחרונה, שהוקמה רק לפני שנתיים על ידי מיקי איטין ומעסיקה 10 אנשים, יהפכו לעובדים בסניף הישראלי של דלויט, ויצטרפו ליותר מ-345,000 עובדים שמעסיקה החברה בעולם, וכ-1,700 בישראל.
 
"מזה שנה שלישית ש-Deloitte היא השותפה המובילה בעולם של ServiceNow", מסרה הרוכשת. "גם בישראל אנו מחזקים את הצעת הערך עבור לקוחותינו במתן שירותים לחברות מובילות באמצעות פתרונות ServiceNow ובהרחבת סל שירותי הטרנספורמציה של סביבת העבודה הדיגיטלית עם הצטרפותה של BizFlow. אנו מברכים על הצטרפותה של BizFlow לנבחרת המומחים המובילה של Deloitte בישראל".
מהחברה הנרכשת נמסר כי "אנחנו מתרגשים ושמחים להצטרף לחברת הייעוץ הגדולה בעולם, וביחד להפוך את פרקטיקת ה-ServiceNow למובילת השוק בארץ. אנו מאמינים שהשילוב בין מקצועני ServiceNow של BizFlow, יחד עם הליווי הייעוצי והמתודולוגי המוכחים של Deloitte, ייתן ללקוחות בארץ ערך מוסף תחרותי וייחודי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה