השוק

סמסונג שוברת שיאים: כמה הכניסה ברבעון הראשון?

יצרנית הסלולר הגדולה בעולם לא מחכה לדו"חות הרשמיים, וחוגגת את הרבעון המוצלח בתולדותיה שלושה שבועות לפני שתחשוף את כל המספרים
יאיר מור | 
לוגו סמסונג על בניין במילאנו (צילום Babak / Unsplash)
ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג הודיעה היום (חמישי) כי היא לפי נתונים ראשוניים, הדו"ח הרבעוני שלה לחודשים ינואר עד מרץ 2022 יהווה שיא חסר תקדים עבור החברה.
החברה צופה כי נתון ההכנסות שלה לרבעון הראשון של השנה הנוכחית יעמוד על 77 טריליון וון, שהם כ-63 מיליארד דולר, והרווח התפעולי יעמוד על 14.1 טריליון וון, שהם כ-11.5 מיליארד דולר. מדובר בזינוקים משמעותיים מאוד של 17.8% ו-50.3%, בהתאמה, לעומת שלושת החודשים הראשונים של 2021, ובשני שיאים של כל הזמנים עבור סמסונג.
 
אנליסטים בקוריאה מעריכים כי עיקר הגידול נובע מעליית הביקוש לזכרונות שמייצרת סמסונג עבור שרתים, כמו גם מחטיבת הטלפונים, שממשיכה לשלוט ללא עוררין במכירות הסמארטפונים בעולם, ואף הכריזה אתמול (רביעי) כי מכירות סדרת הדגל החדשה שלה, גלקסי S22, יחצו השבוע את רף מיליון היחידות בקוריאה, ובעולם עלו ב-20% לעומת מכירות סדרת גלקסי S21 בתקופה המקבילה אשתקד. זאת למרות המשברים העולמיים – זה המשפיע על תעשיית השבבים בפרט וזה המשפיע על שרשרת האספקה בכלל – שגורמים לחברות רבות נזקים כבדים.
הדו"ח המלא יפורסם ב-28 באפריל – עוד שלושה שבועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה