השוק

אלביט בשבוע חלומי: שני חוזים בשווי 768 מיליון דולר נחתמו

לאחר שאמש נחתם חוזה בשווי 220 מיליון דולר בין אלביט למדינה באסיה פסיפיק, הבוקר נחתם חוזה נוסף, גם הוא עם מדינה מאסיה פסיפיק ועומד על 548 מיליון דולר
מערכת ice |  2
מערכות הבקרה של אלביט (צילום אלביט מערכות)
אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום (חמישי) כי זכתה במכרז וחתמה על חוזה בסכום של 548 מיליון דולר. במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק עבור מדינה באסיה פסיפיק, פתרון משולב הכולל תוכנת רשת חליפית ואפליקציות של שליטה ובקרה אוויריות, יבשתיות וימיות. יחד עם זאת החברה תעניק מגוון רחב של מערכות תקשורת רדיו עבור כלי טיס, רכבים, חיילים, וכלי שיט. כמו כן התוכנית תכלול מאמצי פיתוח משותף נרחב והעברת ידע. אורך החוזה ימשך לתקופה בת ארבע שנים.
 
בנוסף לכך אמש (חמישי) החברה הכריזה על חוזה נוסף שזכתה בו, גם הוא עם מדינה מאסיה ועומד על סכום של כ- 220 מיליון דולר וימשך 15 חודשים. בתמורה אלביט תספק למדינה הרוכשת ערכות לחימוש אווירי מונחה לייזר – הליזרד.
 
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, התייחס לחוזים החדשים ואמר: אנו עדים להכרה גוברת בקרב צבאות ברחבי העולם בנחיצות של דיגיטציה. חוזה משמעותי זה נותן משנה תוקף למיצוב המוביל שיש לנו בתחומים הצומחים של תקשוב ולוחמה רשתית רב- ממדית". מכליס הוסיף: "ישנו ביקוש גובר ליכולות האש המדויקות שלנו על רקע הפיכתו של הדיוק להכרח מבצעי בכל ממדי הלחימה. צבאות ברחבי העולם דורשים פתרונות שמאפשרים להמיר ביעילות מלאים של תחמושת ליכולת הרלוונטית לשדה הקרב המודרני, בייחוד על רקע הלקחים הנלמדים מהעימותים הצבאיים האחרונים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה אסיה פסיפיק? קוראים לזה דרום מזרח אסיה
    אסיה השקטה 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת עברית בבקשה
    סגור
  • אסיה פסיפיק זה לא אזור אלא ברית בין מדינות
    אתה טועה 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת ידע כללי בבקשה
    סגור