השוק

ג'ף בזוס מזלזל בביידן: "חוסר הבנה בדינמיקת השוק הבסיסית"

מייסד אמזון ואחד מעשירי תבל יצא נגד ההוראה של נשיא ארה"ב לחברות המפעילות חברות דלק, "הורידו מחירים ותעשו את זה עכשיו", כשהגיב ברשתות החברתיות: "אאוץ', האינפלציה היא אכן בעיה חשובה מכדי שהבית הלבן ימשיך להשמיע הצהרות כאלה"

מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום פייסבוק)
התנגחות ראש בראש בין שניים מהאנשים המשפיעים בעולם הלילה (בין שבת לראשון) בטוויטר. נשיא ארצות הברית פנה לחברות הדלק בדרישה להוריד את המחירים וג'ף בזוס, השלישי ברשימת עשירי תבל, עקץ אותו עם מסר חריף.
ביידן כתב בציוץ רשמי מחשבון הטוויטר הנשיאותי: "המסר שלי לחברות המפעילות תחנות דלק וקביעת מחירים במשאבה הוא פשוט: זו תקופה של מלחמה וסכנה עולמית. הורידו את המחיר שאתם גובים במשאבות כדי לשקף את העלות שאתה משלם עבור המוצר. ותעשו את זה עכשיו".
 
בזוס, אחד מעשירי תבל כאמור, הגיב לציוץ: "אאוץ'. האינפלציה היא אכן בעיה חשובה מכדי שהבית הלבן ימשיך להשמיע הצהרות כאלה. זה או כיוון שגוי שרץ ישר קדימה או אי הבנה עמוקה של דינמיקת השוק הבסיסית".
רק לפני פחות מחודש, בזוס השתולל בטוויטר נגד הממשל וטען: "רוצים לטשטש את האינפלציה, האינפלציה הייתה גבוהה אפילו יותר ממה שהיא היום, והאינפלציה היום היא בשיא של 40 שנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה