השוק

אקסטרה ריטייל השלימה עסקת רכישה של חברה בכירה במשק

קבוצת הקמעונאות הפרטית של אלון רבוע כחול שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, רכשה 75% מאקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ
מערכת ice |  1
דודי כהן (צילום אמיר יהל)
אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות הפרטית של אלון רבוע כחול שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המותגים שלה ורוכשת את 'אקיפ' החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.
דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, מסר, כי "רכישת השליטה ב'אקיפ' (75%), מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה גם בהובלת שוק המטבח המקצועי והמוסדי. כבר בשנת 2018 הפכה אקסטרה ריטייל לשחקנית משמעותית בתחום עם רכישת השליטה בחברת 'צוקר', המתמחה בכלי בישול והגשה למטבחים המקצועיים. על כן החיבור עם 'אקיפ' היה טבעי ומתבקש והוא ממשיך להעצים ולהעמיק את אחיזתה של הקבוצה בפלח השוק המוסדי בישראל". 
ישראל סגל, מייסד 'אקיפ', שצבר ניסיון ומוניטין רב במהלך 40 שנות פעילות בתחום, ימשיך לנהל את החברה גם במתכונת הבעלות החדשה.
'אקיפ' שנוסדה בשנת 1999 וכיום מהווה את החברה המובילה בתעשיית האירוח בארץ, הינה החברה היחידה המספקת שירות One Stop Shop החל באספקת ציוד תפעולי ייעודי, דרך ציוד הסעדה ומטבחים ועד אספקה והתקנה של ריהוט לבתי מלון. בין לקוחותיה של 'אקיפ' נמנים כל רשתות בתי המלון המובילות בארץ, לרבות מלונות היוקרה וכן לקוחות רבים מכל תחום תעשיית האירוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דודי כהן, מהרסיך ומחריביך וגו'
    . 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דודי כהן, תבדוק את שירות הלקוחות שלך, שמתעקש להבריח לקוחות שרצונם לרכוש בוורדינון.
    סגור