השוק

בהשקעה של 190 מיליון דולר: זו מערכת החשמל שתוקם

חברה בבעלות קבוצת אפקון תקים מערכת חשמל למפעל של חברת היי-טק בהיקף כולל של 190 מיליון דולר: "תעסיק מאות עובדים בו זמנית על מנת לעמוד באתגר לוחות הזמנים של הפרוייקט"

מערכת ice | 
ישראל רייף יו"ר אפקון (צילום עזרא לוי)

אפקון החזקות הודיעה היום (רביעי), כי חברה בת הנמצא בבעלותה המלאה קיבלה הודעה לפיה המחיר שהציעה לקבלן הראשי בגין הקמת מערכות החשמל למפעל שיוקם על ידי חברת היי- טק בישראל, בהיקף כולל של כ- 190 מיליון דולר, מקובל עליו ועל הלקוח, ולפיכך בכוונתו לחתום עם אפקון על הסכם לביצוע העבודות האמורות בפרוייקט. 
 


לדברי החברה, הסכם בין אפקון לקבלן הראשי בפרוייקט צפוי להיחתם בשבועות הקרובים. כאשר, משך ביצוע העבודות צפוי להימשך כ- 24-36 חודשים, בכפוף ובהתאם לקצב התקדמות הקמת הפרוייקט.


"אנחנו מודים לכל הגורמים המעורבים ובטוחים כי נביא לידי ביטוי את מלוא יתרונותיה של אפקון, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אין ספק שהזכייה מחזקת את מעמדה של אפקון כגוף המוביל בישראל בעבודות אלו ומהווה הכרה חד משמעית ביכולותיה". אמר, ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות ומבעליה.


דודי הראלי, מ.מ מנכ"ל אפקון החזקות, הוסיף: "מזה שלושה עשורים אפקון מערכות מהווה שותפה מרכזית בהקמת המתקנים עתירי הטכנולוגיה שנמצאים בליבת העסקים של הלקוח. הבחירה באפקון פעם נוספת מביאה לידי ביטוי את האמון הרב שנותן הלקוח ביכולת ההנדסית של אפקון מערכות ומפקיד בידיה תכולות עבודה עתירות היקף במבנה המרכזי בפרוייקט חשוב זה. אפקון תעסיק מאות עובדים בו זמנית על מנת לעמוד באתגר לוחות הזמנים של הפרוייקט".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה