השוק

יונט סוגרת את כל סניפיה להוציא 3 שימשיכו לגבות חובות

יונט קרדיט התחילה בתוכנית התייעלות במטרה לשקם את עסקיה שנפגעו דרמטית מפרשת הכסף החסר, החברה מחסלת את סניפי הרשת ומשאירה רק 3 סניפים פעילים
ניצן כהן |  3
פרשת יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, shutterstock)
יונט קרדיט החלה בתהליך התייעלות אחרי פרשת הכסף החסר שמאיים לחסל את עסקיה. החברה סוגרת את כל סניפי הרשת להוציא 3 סניפים שיהוו ליבת העסקים וימשיכו בפעולות גביית החובות.
מהחברה נמסר כי כי על פי המלצת חברת KCR וכחלק מתהליכי ההתייעלות ושיפור הבקרה בחברה, הוחלט להמשיך להפעיל באופן שוטף רק את סניפי החברה החיוניים – סניף ראשון לציון, סניף חולון (סניף המט״ח) והמטה המרכזי של החברה בחולון. כמו כן, החליטה החברה לעצור הליכים לפתיחת סניפים חדשים ולסגור את יתר סניפיה. הליכי הגבייה בסניפים הנסגרים ימשיכו להתבצע כסדרם.
 
נזכיר כי השבוע זימנה החברה אסיפת בעלי מניות מיוחדת ליום 15.8.2022, שעל סדר יומה מינויו של משרד רואי החשבון שטיינמץ עמינח ושות׳ כרואה חשבון מבקר לחברה וכן, דיווחה, כי לאור התפטרות משרד רואה החשבון EY ורצון החברה למנות מהר ככל הניתן רואה חשבון מבקר לחברה, באופן שיאפשר לה לפרסם דוחות כספיים בהקדם, בכוונתה להגיש לבית המשפט בקשה דחופה לאישור קיצור מועדים לכינוס אסיפת בעלי המניות.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כחלון
    יעקב 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כחלון דש חם לחבר קובי מימון חחחח
    סגור
  • 2.
    רק כחלון יוציא אותה מהבוץ. אה רגע... (ל"ת)
    יאיר 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עוקץ ניגרי מטרבלסי (ל"ת)
    ראובן 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור