השוק

המוסדיים מסתערים על הנדל"ן: ביקושים של 1.3 מיליארד שקל בהנפקת סלע

קרן הריט סלע נדל"ן הרחיבה הלילה שתי סדרות אג"ח והמוסדיים הסתערו, ועוד איך הסתערו; הקרן רצתה 250 מיליון והמוסדיים ביקשו לקנות פי 5 ממה שהחברה רצתה למכור
ניצן כהן | 
גדי אליקם מנכ"ל סלע נדלן (צילום אבישי פינקלשטין)
קרן הריט סלע נדל"ן השלימה הלילה את השלב המוסדי בהרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה 3 וסדרה 4) ולא היינו נדרשים לדברים אלמלא המוסדיים שלקחו פסק זמן משוק הנדל"ן, הסתערו ועוד איך הסתערו על "הסחורה".
אם כן, בסיכומו של יום המוסדיים הזרימו להנפקה ביקושים של יותר מ-1.3 מיליארד שקל כשהחברה לקחה בסופו של דבר 248 מיליון שקל "בלבד" בריבית שנתית של 1.18% בסדרה "הקצרה" ו-1.57% בסדרה הארוכה יותר.
באופן עקרוני הקרן מעוניינת להשתמש בכסף כדי להמשיך את הרכישות והפיתוח בנדל"ן מניב שרכשה בתל אביב ובחולון בהיקף של 1.2 מיליארד שקל.
 
גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן: "הגיוס יאפשר לחברה להשלים רכישת נכסים מניבים, בהם התקשרה בתקופה האחרונה בהיקף של כ- 1.2 מיליארד שקל בתל-אביב ובחולון".
כאמור, השלב המוסדי לסדרה ד' ננעל במחיר של 106.8 אג' לכל ע.נ., המגלם ריבית שנתית בשיעור של 1.57%. המכרז הסתיים במחיר שמעל מחיר הסגירה בבורסה ובריבית הנמוכה בכ- 50 נקודות בסיס מאשר הגיוס שביצעה החברה בחודש מאי 2022. אג"ח סדרה ד', נסחרת במח"מ 6.62 שנים.
השלב המוסדי לסדרה ג' ננעל במחיר של 111.4 אג' לכל ע.נ., המגלם ריבית שנתית בשיעור של 1.18%. אג"ח (סדרה ג') נסחרת במח"מ 4.95.
סדרות אג"ח הקיימות של החברה מדורגות בדירוג כפול - במעלות בדירוג AA עם תחזית דירוג יציבה ובמידרוג בדירוג Aa3  עם אופק יציב.
את ההנפקה הובילו האנטר קפיטל חיתום ויוניקורן קפיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה