השוק

צים משקיעה 5 מיליון דולר נוספים בסטארט-אפ סודיו

הסטארט-אפ סודיו מפתח אפשרות למעקב אחרי שרשרת האספקה באמצעות סריקה של ברקוד; באופן תיאורטי הרי שיש נקודת ממשק מעניינת בין צים שהיא החברה ה-10 בגודלה בעולם בתחום התובלה הימית לבין הסטארט-אפ שיאפשר מעקב אחרי ההזמנות
ניצן כהן | 
אלי גליקמן מנכ"ל צים (צילום RAPOPORT private news productions)
צים השלימה סבב גיוס B בהיקף של כ-5 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ סודיו שמפתחת טכנולוגיית סריקה שמאפשרת מעקב אחרי שרשרת האספקה.
טכנולוגיית הסריקה של סודיו יוצרת פתרונות אופליין לאונליין (O2O) פונקציונליים ביותר המאפשרים לעסקים גישה למידע והבנה של רצף העבודה שלהם, ומאפשרים אינטראקציה מקוונת עם לקוחות. באמצעות שימוש בסמנים צבעוניים הניתנים להתאמה אישית, הקוד החזותי של סודיו לוקח את טכנולוגיית הסריקה מעבר לקוד ה-QR – ניתן להשתמש בו בכל מדיה (בחוץ או בתוך מבנה, מודפס או באופן דיגיטלי, נייד או נייח), ממרחקים גדולים בהרבה מאשר בכל טכנולוגיה קיימת אחרת, באמצעות סריקת סמנים מרובים בו זמנית ובמגוון רחב של תנאי סביבה.
 
תמורת השקעה זו נועדה, בין היתר, להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה של סודיו ולהרחיב את יישומה, כולל במסגרת ZIMARK, מיזם משותף של סודיו וצים, המתמקד ביישום טכנולוגיית הסריקה של סודיו במגזר הלוגיסטי ובתהליכי שרשרת האספקה.
אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, ציין כי "סודיו ממשיכה להתקדם משמעותית בפיתוח טכנולוגיית הסריקה המהפכנית שלה. תחת צוותי ההנהגה של סודיו ו- ZIMARK, שתי החברות ביצעו מספר הוכחות היתכנות מוצלחות המדגימות את הפוטנציאל שיש לטכנולוגיה זו להפוך לסטנדרט העולמי החדש לטכנולוגיית סריקה - עם שימושים עסקיים ויישומים בתעשיות שונות. אנו נרגשים להמשיך ולתמוך בסודיו וב-ZIMARK ומאמינים שיש להן ערך פוטנציאלי משמעותי עבור צים.
"כמו כן, נמשיך למנף את מעמדנו במערכת האקולוגית של הסטארט-אפים בישראל כדי לזהות טכנולוגיות וחברות חדשניות ואטרקטיביות אחרות, בתחומים המשיקים לעסקי הליבה של צים, שיכולות לשמש כמנועי צמיחה עבור צים".
אלון רז, מנכ"ל סודיו ציין: "אנו גאים בכך שצים היא שותפה אסטרטגית וששוב זכינו בהצבעת האמון שלה. הפריסה הגלובלית והמומחיות העסקית של צים בוורטיקלים שסודיו מתמקדת בהם כיום, כבר הותירו חותם משמעותי, ועם ההשקעה הנוספת הזו נוכל להגביר את מאמצינו בהפיכת טכנולוגיית הסריקה פורצת הדרך של סודיו לסטנדרט עולמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה