השוק

שיכון ובינוי גייסה 555 מיליון שקל, מה שווי החברה?

ענקית הנדל"ן השלימה בהצלחה את הנפקת שיכון ובינוי אנרגיה, כאשר חברת הבת תחל להסחר בבורסה כבר בשבוע הבא. ההנפקה הראשונית של שיכון ובינוי אנרגיה בוצעה לפי שווי של 2.8 מיליארד שקל, ואחזקות הציבור יעמדו על סך של כ-20% אחוזים מהחברה
מערכת ice | 
מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה – דידי פז (צילום רמי זרנגר)
שיכון ובינוי השלימה בהצלחה את הנפקת שיכון ובינוי אנרגיה. שיכון ובינוי הודיעה היום (רביעי) כי  גייסה 555 מיליון שקל, והשלימה בהצלחה את הנפקת חברת הבת שיכון ובינוי אנרגיה. חברת הבת צפויה להתחיל ולהיסחר בבורסה בתל אביב בשבוע הבא.
מנכ״ל שיכון ובינוי, תמיר כהן, אמר היום כי המדובר בהצלחה יוצאת דופן שכן זוהי ההנפקה הראשונית הגדולה ביותר בבורסה בתל אביב השנה, וכי הנכסים של שיכון ובינוי אנרגיה הם הנכסים הטובים ביותר בשוק האנרגיה בישראל.
 
תמיר כהן הוסיף כי בכוונת החברה להמשיך ולצמוח בהתאם לתוכניות העבודה שנקבעו, וכי הוא משוכנע ששוק ההון בישראל יבין תוך זמן קצר את הערך העצום הגלום בפעילות חברת האנרגיה, וימשיך לסייע לה להשיג את מטרותיה.
מנכ״ל שיכון ובינוי אנרגיה, דידי פז, אמר היום כי ״זהו יום חג לחברת האנרגיה. שיכון ובינוי אנרגיה פועלת למעלה מעשור. הפורטפוליו העצום של פרויקטים שנמצאים כבר היום בהפעלה מסחרית, לצד הצבר המשמעותי בהקמה וביזום, בארץ ובחו״ל, באנרגיה מתחדשת וקונבנציונאלית, ממצב את החברה בעמדת זינוק מיטבית אל מול הביקושים לאנרגיה. דידי פז הוסיף ״אנו גאים להצטרף לחברות הנסחרות בבורסה בתל אביב,  ומשוכנעים שנציף ערך משמעותי לכל בעלי המניות בחברה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה