השוק

מחירי המוצרים מזנקים? אלו המותגים המתחרים שיעלו לכם פחות

בעוד שקימברלי קלארק לא חוזרת בה מהעלאות מחירים, בחדשות 12 שיווקו את המתחרים והציגו את המתחרים של האגיס, שקיות אשפה ניקול ומגבוני האגיס ומה ההבדלים במחירים. ומה עשו דיפלומט לא נכון?
מערכת ice |  1
סל המוצרים הבסיסי
דיפלומט הבטיחה מבצעים וכן שלא תעלה את המחירים על מוצריה עד סוף השנה, לכל הרשתות הגדולות, זאת במטרה ליישר קו עם המחאה שהכריחה את החברה לחזור בה. אבל, נראה שדברים עדיין רחוקים מלהיות ברורים לכולם.
על פי הפרסום של מעין פרתי בחדשות 12, המרכולים והסופרמרקטים הקטנים לא קיבלו כל הנחיה לגבי המבצעים ועל כן שם המבצעים לא נכנסו לתוקף ולהיפך, דווקא נרשמה העלייה במחירי מוצרי דיפלומט.
 
כמו כן ציינה, כי חלק מהרשתות טוענות כי המצבעים יהיו תקפים רק למהלך החודש הקרוב, אוגוסט ולא עד החגים שמתחילים עם סיומו של חודש ספטמבר, כשראש השנה יחול רק ב-25.9, כך שלא כך הדברים.
במקביל פרסמה כי קימברלי קלארק "מעלה את המחירים ולא מוכנה להתקפל" ולכן חיתולי האגיס יטפסו למחיר של 44 שקל לחבילה בעוד שמותג לייף יעלה לכם 21 שקל, בייביסיטר ושופרסל 29 שקל ופמפרס 31 שקל בסך הכל.
בעוד שמגבוני האגיס יזנקו ל-20 שקל, בייביסטר ופרש וואן יעלו 14 שקל ודוקטור פישר ב-15 שקל. שקיות האשפה של ניקול יזנקו למחיר חדש של 22 שקל, בעוד שמותגים פרטיים של הרשתות יעלו לכם 12 שקל, בדומה למותג קוויק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבודה מהבית
    ליטל 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרושים לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, תמלול, הזנת תוכן ונתונים, לפרטים תרשמו בגוגל: "אתר עבודה מהבית"
    סגור