השוק

אלקטרה רכשה את השליטה בטרגט מרקט ב- 160 מיליון שקלים

אלקטרה נכנסת לתחום השירותים המנוהלים: הבוקר (שלישי) פורסם כי עסקת רכישת השליטה של טרגט מרקט סוכמה וצפויה לצאת לדרך בקרוב
מערכת ice | 
איתמר דויטשר מנכל אלקטרה (צילום טל גבעוני)
אלקטרה רוכשת את השליטה בחברת טרגט מרקט לפי שווי של כ-160 מיליון שקל, כך פורסם הבוקר (שלישי). בין הצדדים סוכמו מנגנוני אופציה, המאפשרים לאלקטרה לרכוש את יתרת אחזקות המוכרים במהלך 6 השנים הקרובות. טרגט מרקט אשר הוקמה לפני 30 שנה הינה חברה מובילה בתחום השירותים המנוהלים, והיא פעילה במגזרים הציבורי והפרטי בין  היתר בתחומי הקמעונאות, המכירות, הבריאות, מערכי לוגיסטיקה, כוח אדם ועוד. כמו כן היקף הפעילות השנתי של טרגט מרקט עומד על כ- 200 מיליון שקל. 
 
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה התייחס לרכישה ומסר: "טרגט מרקט נותנת מענה למגמה המסתמנת בקרב לקוחותיה הגדולים של אלקטרה, לרבות חברות בינלאומיות הפועלות בישראל, אשר מעבירים בהדרגתיות יותר ויותר שירותים המתבצעים כיום על ידי עובדיהן, לחברות מתמחות הפועלות במתכונת של מיקור חוץ, כדוגמת טרגט מרקט".
ניר נובק, שותף בטרגט מרקט הוסיף ״טרגט מרקט מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כשחקן מוביל בתחום ניהול פרויקטים עתירי כח אדם, לוגיסטיקה וטכנולוגיה. החיבור לקבוצת אלקטרה, יפתח בפני החברה פוטנציאל לפרויקטים רבים בתחומים מגוונים, ימנף את היכולות הגבוהות שקיימות בחברה ויאיץ את התפתחותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה