השוק

רשת יועצי המשכנתאות המובילה מגייסת זכיינים חדשים ומסייעת בהכשרתם

מתחיל השנה ניטלות כ-12,000 הלוואות משכנתא בחודש, כשמספר יועצי המשכנתאות בישראל מוערך בכ-750 יועצים בלבד. "דרכנו", רשת ארצית לייעוץ משכנתאות, זיהתה את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום וכיום היא מגייסת זכיינים לשורותיה
מערכת ice | 
מאור אוחנה מנכל דרכנו רשת ייעוץ משכנתאות (צילום אדיר אסרף)
על פי נתוני בנק ישראל, מתחילת שנת 2022 ניטלות כ-12,000 הלוואות משכנתא בחודש בממוצע, כשמנגד מספר יועצי המשכנתאות בישראל עומד על פי ההערכות של התאחדות יועצי המשכנתא על כ-750 יועצים בלבד, כ-500 מתוכם יועצים מאוגדים תחת ההתאחדות.
מכאן ניתן להבין את הפוטנציאל הגדול שקיים בשוק לשירותי ייעוץ משכנתא , הנובע ממספר ההלוואות שניטלות מדי חודש לצד העלייה במודעות בקרב הציבור הרחב לצורך ביועץ משכנתאות כגורם מקצועי שיכול לסייע בנטילת משכנתא שמותאמת לצרכי הלקוח ומבטיחה לו את תנאי המימון הטובים ביותר עבורו.
"דרכנו", רשת ארצית לייעוץ משכנתאות, זיהתה את הביקוש ליועצי משכנתאות וכיום היא מגייסת זכיינים לרשת. כיום זכייני הרשת נהנים ממערך תיאום הפגישות של הרשת, שמספק להם הזדמנות לטפל בעשרות תיקים בחודש. יועצי משכנתאות גובים כ-6000 ₪ בממוצע על טיפול בתיק ולכן עבור יועצים מוכשרים וחרוצים "דרכנו" מספקת את הכלים להקמת עסק מצליח.
 
מאור אוחנה, מנכ"ל "דרכנו", מציין: "כיום אנחנו לא עומדים בכמות הפניות לייעוץ משכנתא ובוחנים את הדרכים להתרחבות הרשת תוך חיפוש זכיינים שאליהם נוכל להפנות חלק מהפניות. הזכיינים שאנחנו מחפשים הם יועצים עם רקע בתחום, אבל גם מי שאין לו את הרקע אך יש לו רקע כלכלי, כישרון ומוטיבציה להצליח כעצמאי אנחנו נוכל לספק לו את ההכשרה, לסייע בהתמקצעות בתחום ולספק את הקשרים המשמעותיים שיש לנו עם המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית בעקבות טיפול בכ-4400 תיקי משכנתא בשבע השנים האחרונות".
רשת דרכנו היא חלק מקבוצת ארי מגורים חברה לשיווק נדל"ן שמשווקת בין 2,000 ל – 3000 דירות בשנה בממוצע בשבע השנים האחרונות,  בשנים הקרובות תשווק עוד כ- 10,000 יחידות דיור. הקבוצה מספקת לרשת ולזכיינים שלה גישה לרוכשי הדירות המעוניינים בנטילת משכנתא באמצעות יועץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה