השוק

ספינת התענוגות הגדולה בעולם חייבת להימכר, אחרת תרד לטמיון

בניית ספינת התענוגות "Global dream", עם תכולה של כ9000 נוסעים, נעצרה, אחרי שהחברה האחראית על הפרויקט פשטה רגל. כעת, הספינה חייבת להימכר ב900 מיליון דולר, אחרת הפרויקט לא יוכל להסתיים בהצלחה
מערכת ice | 
ספינת תענוגות (צילום freepik)
הפרויקט הגרנדיוזי הזה, הפך בחודשים האחרונים לסיוט של ממש. אורך חייו יכול להיות קצר למדי, לאור העובדה שחברת MV werften, שאחראית על בניית הכלי הענק, הגישה בקשה לפשיטת רגל בינואר האחרון. כעת, מנהלי החברה מתקשים למצוא רוכש לפרויקט הענק, שעלול להסתיים בלא כלום והספינה תמוחזר בתורכיה.
 
אחד ממנהלי החברה שנקלעה לקשיים, סיפר לעיתון Die Welt הגרמני, שהשלד של "החלום הגלובאלי", כפי שהספינה נקראת, מוכן, אך דרושה עוד עבודה רבה, על מנת להכין את הספינה לכמות הנוסעים האדירה אליה היא מיועדת - כ9000 אנשים. מעבר לסכום העתק שיצטרך לשלם הרוכש העתידי, הוא צריך לעמוד גם בלוח זמנים צפוף לסיום הפרויקט, כאשר הדד ליין הוא עד סוף שנת 2023.
 
ישנה תקווה קטנה סביב התסבוכת, כאשר לאחרונה צצו דיווחים על פיהם חברת הענק בתחום התיירות - Stena, מתעניינת ברכישת הספינה המפלצתית שמשקלה הוא יותר מ208 אלף טון. עד כה, כ1.2 מיליארד דולר הושקעו בבניית הפרויקט, 200 מיליון דולר פחות מהתקציב המתוכנן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה