השוק

יזמות בחברה הערבית: 100 מיליון דולר יושקעו בתחומים האלה

אריאלי קפיטל מצטרפת כשותפה לקרן NGT Healthcare2 מנצרת, שתשקיע 100 מיליון דולר בטכנולוגיות פורצות דרך בתחום הבריאות והביו-טק
מערכת ice |  1
ניזאר משאעל (צילום בהאא טורעאני)
אריאלי קפיטל מצטרפת לקרן 2NGT Healthcare מנצרת כשותפה. הקרן תשקיע מאה מיליון דולר בטכנולוגיות פורצות דרך בתחום הבריאות ממוסדות אקדמים ורפואים ובסטארט-אפים, בדגש על יזמות מהחברה הערבית בישראל.
"אנו באריאלי מאמינים בקידום טכנולוגיות שנועדו לשפר את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם״  אמר אור חביב, שותף בכיר באריאלי קפיטל ״אנו בטוחים כי המומחיות שלנו בהשקעות בתחום הביו-טק, היסטוריה מוצלחת של רישוי ומסחור תרופות והובלה וניהול של תוכניות בתחום החדשנות יוסיפו ערך ייחודי לקרן NGT Healthcare2 ולפורטפוליו החברות שלה״.
״ההשקעה של אריאלי קפיטל יחד עם השקעות רבות נוספות יסייעו לנו להשקיע בשנים הקרובות בכ-25 סטארט- אפים בשלבי seed ובכ-16 פרויקטים בשלבים ראשוניים מתחום המחקר האקדמי״ אמר ניזאר משעאל, שותף מנהל ודירקטור ב-NGT Healthcare ״נמשיך לסייע לחברות ולפרויקטים גם לאחר תקופת ההשקעה הראשונית ולהוביל להצלחתן. אנו שמחים על הצטרפותה של אריאלי קפיטל כשותפה לקרן, אשר מהווה נדבך נוסף ברשת הקשרים הענפה שלנו. יחד עם אריאלי, נשאף להיות פעילים בכל סבבי הגיוס העתידיים של החברות, מה שיעניק ערך מוסף לפורטפוליו החברות של הקרן גם לאחר תקופת החממה״.
אריאלי קפיטל היא חברת אחזקות אמריקאית אשר לה משרדים בניו יורק, בלונדון ובישראל. החברה מספקת לשותפיה ולמשקיעיה קשת רחבה של שירותים שכוללת השקעות הון, שליטה בשרנט- חברת פיננסים והשקעות רגולטורית בניו יורק, ניהול משרד פיננסי משפחתי בוול סטריט בניו יורק, פיתוח תוכניות האצה לסטרטאפים בשיתוף עם גופים מובילים, מרכז החדשנות לחקלאות מדברית 'פרונטיר', מעבדות חדשנות ועוד. בנוסף, אריאלי קפיטל היא שותפה מהימנה של ממשלות, מוסדות פיננסיים, מותגי תעשיה וקרנות.
NGT HealthCare  הוקמה באוגוסט 2021 כקרן אימפקט, במטרה להצמיח חברות סטארט-אפ פורצות דרך בתחומי ביו-טכנולוגיה ומכשור רפואי בדגש על יזמות מהחברה הערבית בישראל ובתמיכה של הרשות לחדשנות. 
הקרן הראשונה שגייסה NGT HealthCare סייעה בהקמת 23 סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה בתחום ההלט׳-טק. הקרן השניה ע״ס 100 מיליון דולר תשקיע בכ-25 סטארט- אפים בשלבי seed  ובכ-16 פרויקטים בשלבים ראשוניים מתחום המחקר האקדמי. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    מתיסיהו 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על היוזמה
    סגור